Volgens mij is het terug te kijken op www.sbs6.nl en dan naar sbs6gemist.
Vreselijke beelden om te zien! en die vent maar over zijn stekpaaltje en dat hij een zweep over de poten van de hond haalde
Inky_devil
Geplaatst: 08-06-09 12:05
Ja en toen hij er mee geconfronteerd werd wist hij inneens niet meer wat een stekpaaltje was....
Tosadog
Geplaatst: 08-06-09 12:09
Tja..zo zie je maar weer..ik ken deze man (helaas) al een paar jaar, ben wel eens bij hem geweest en ik dacht dat hij echt goed voor zijn honden was. Toen de uitzending begon kreeg ik al een vermoeden en ik schrok me rot dat hij het dus echt was. Zo zie je maar weer hoe je je in mensen kunt vergissen...hij is een "gerespecteerd" fokker en heeft zelfs een boek over dit ras geschreven... Hij probeert eea. nu te bagatalliseren, dat hij zich tot uitspraken heeft laten verleiden, indruk wilde maken..blabla..maar iemand die zegt dat hij er wel moeite mee zal hebben om het aan zijn dochters uit te leggen dat de honden misschien niet meer terugkomen omdat pappa op zwijnenjacht gaat in Oostenrijk...hoe ziek ben je dan? Tuurlijk was het testosteron-praat op TV, maar jij zelf doet die uitspraken en niemand anders. Het feit dat je zulke smerige DVD's van die moordpartijen in huis hebt geeft ook wel aan dat het niet alleen grootspraak is maar dat je er dus duidelijk op kickt.
amy_leftover
Geplaatst: 08-06-09 12:13
Ik heb niet gekeken, werd al naar van het voorstukje Ik snap niet dat sommige mensen tot dit soort dingen in staat zijn Zo iemand mag van mij best flink te grazen worden genomen door zo'n zwijn of hond echt geen medelijden mee, opknuppen aan de hoogste boom die handel
de reden dat ik het niet wil zien is dat het niet meer van mijn netvlies af te krijgen is.....ik heb ooit als klein kind gezien op de t.v hoe een zeehondje doodgeknuppeld werd....ik zie het nog gebeuren....en dat is geloof ik z'on 35 jaar geleden....
Twee jaar geleden een db avontuur ....een week tegen een dood uitgemergeld paard aangekeken....(1 kunnen redden..)s'nachts word ik er nog wakker van....begrijp wel...als het op mijn pad komt geef ik mij voor 100%,rechtzaken enzo...prima...vechten voor het betreffende dier....maar het liefst zoek ik het niet op,trek het niet....
Ik heb niet gekeken. Ik kan daar zo boos om worden En dan kan ik er volgende maand nog niet van slapen. Zelfs al heb ik het niet gezien moet ik me al inhouden om geen verschikelijk woedend scheld bericht te schrijven. GRRRRR
kamatz
Geplaatst: 10-06-09 18:31
Ik heb ook niet gekeken, want alleen al bij de voorstukjes krulden mijn tenen al helemaal om
De wereld wordt steeds geschifter helaas en dit soort dingen komen vaker voor dan je denkt. Maar waar ik dan al helemaal niet tegen kan is dat de eigenaar naar de rechter is gestapt om te vragen of de beelden niet uitgezonden werden. Een rechter ziet deze beelden en geeft SBS toestemming om ze wel uit te zenden.
Maar voor de rest wordt er niks aan gedaan??? En daar kan ik nog het kwaadst om worden...dat dit allemaal toegelaten wordt
Laika
Geplaatst: 11-06-09 10:24
Zolang hiervoor geen echte straffen gegeven worden, zal dit gewoon blijven plaatsvinden. Dierenmishandeling wordt vaak afgedaan met een vingerwijzing dat je het niet meer mag doen, of een belachelijke geldboete van een paar honderd euro waar dit soort gasten echt niet warm of koud van worden. En dan denkt die Alberto dat het helpt als hij zegt dat hij wil dat die man stopt? Uiteraard kunnen ze met deze uitzending verder helemaal niets. De gestoorde fokker geeft alleen aan wat hij van plan is te doen. En zelfs als hij het al echt zou doen, dan gebeurt het in Oostenrijk en kunnen wij er alsnog niets aan doen. Met de rechten van het dier is het nog steeds goed mis in de wereld. Er zouden celstraffen op moeten komen, dan kunnen we gelijk die leegstaande gevangenissen vullen.