Paul11 schreef:Goh, wat zijn jullie harteloos, gun dat beestje z'n lolletje
, hij is al zoveel kwijtgeraakt
![]()
![]()
Ik denk dat het frustrerender is dat hij het wel kan, maar niet kan afmaken.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
dicenbalt schreef:ah, ja als je het zo beklijkt is het echt heel zielig. Maar ik vind kleine poesjes die misschien verdronken worden zieliger. Je weet maar nooit bij wie hij anders buiten erop kruipt. Wij zijn nog zo betrokken,maar dat wil niet zeggen dat iedereen dat is. Er worden genoeg kleine kittens gedumpt, wil dat niet op mn geweten hebben.
Yamcha schreef:Alle katers steriliseren, wel de lusten, niet de lasten
Dus geen ballen eraf, alleen de zaadstrengetjes doorknippenheb ik overigens serieus over gedacht bij mijn kater, maar de DA wou het niet doen.
dicenbalt schreef:Ja, mijn kat denkt dat ie een wild beest is (hij lijkt ook een beetje op een lynx). Hij loert en sluipt en gaat op spannende en nieuwe dingen gelijk af. Hij terroriseerd de andere katten in de buurt, iedereen moet in zn eigen tuintje blijven anders krijgen ze klappen
(eigenlijk is ie een kat waar ik een hekel aan gehad zou hebben als het niet mijn kat was geweest). Hij ziet er ook heel stoer uit, maar o wee als op de gang moet en niet bij ons mag (als ie kliert of mn andere kat pest), dan zit ie te piepen! Dus stoer vind ik ook leuk, maar niet zo stoer dat ie mij bespringt, dat vind ik weet TE macho