Kat kwijt - mensen willen niet kijken

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Needje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-06-09 23:51

Alwiene, ik heb er wel aan gedacht om haar te vragen of ze zoiets evt zou willen en kunnen doen.

Needje

Re: Kat kwijt - mensen willen niet kijken

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-06-09 23:51

Vind t trouwens top dat jullie zo meedenken en meeleven.

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-09 00:14

Needje schreef:
Helaas weet ik vrijwel zeker dat ze ergens binnen zit. En ook nog eens heel dichtbij.

Needje schreef:
Iemand die kan communiceren met dieren heeft gezegd dat ze maar op zo'n 60m van huis zit. Dat ze gewoon op r gemakje naar binnen is gewandeld en er toen later dus niet meer uit kon.

Tja jammer dat je het huisnummer en zo er niet bijgekregen hebt. :+
Heb je al bij Amevedi en zo geïnformeerd? Lijkt me nl. niet helemaal verstandig alleen van deze info uit te gaan. :n

Needje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-06-09 00:15

Uiteraard staat ze al op de site van Amivedi.
Daar begin je mee.

Sterre

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-09 00:26

Needje schreef:
Iemand die kan communiceren met dieren heeft gezegd dat ze maar op zo'n 60m van huis zit. Dat ze gewoon op r gemakje naar binnen is gewandeld en er toen later dus niet meer uit kon.
Ze zag r achter een auto vandaan komen dus gaat er van uit dat t om een garage gaat. Ze zou ten zuidwesten van mijn huis zitten (als je het op de kaart bekijkt). Dat is bij ons in de directe omgeving ook de enige plek met garages.
Diegene die dit vertelde kende mij niet en wist niet waar ik woonde. Toch kon ze vertellen dat ze achterom gegaan was, door de poort, naar een straat met aan de overkant huizen en garages. Dat klopt dus precies.
En het is ook het stuk waar ze het meest zit normaal.

Misschien dat je toch nog een keer bij de mensen uit dat buurtje aan moet bellen.
Ik kan me voorstellen dat dit voor mensen die niet veel met katten (of dieren in het algemeen) op hebben, een vaag verhaaltje is ;) .
Je kan wel zeggen dat iemand (broer, zus, vriendin, buurman ...) heeft gezien hoe een kat die aan de beschrijving van de jouwe voldoet, in een van de garages is gelopen, maar dat diegene helaas niet precies meer wist wélke garage dat was en of hij/zij als huisbezitter misschien even zou willen kijken of het toevallig hún garage is waar poes is ingegaan :) .

Sigrid

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-09 00:33

Bah wat vervelend! Heb het ook meegemaakt toen mijn kat nog klein was. We waren hem al twee dagen kwijt, was helemaal van slag. Op een avond mijn zus weer zoeken, toevallig valt haar blik door de voordeur van de buurman (alleenstaande man, die niet veel thuis is) en ze ziet een rood bolletje zitten. Eenmaal binnen moest ze helemaal naar zolder, hij was hartstikke bang.

Het kan heel goed dat je kat dus opgesloten zit ergens... Gewoon met bakjes tikken (van het voer als ze dat kent tenminste) en veel roepen! Meestal zijn ze dichterbij huis dan je zou vermoeden.

Veel sterkte :(:)

AlexandraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-09 00:33

ik had echt wel gekeken zelfs met je mee gezocht!!!

Needje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-06-09 00:46

Sterre schreef:
Ik kan me voorstellen dat dit voor mensen die niet veel met katten (of dieren in het algemeen) op hebben, een vaag verhaaltje is ;) .

:D Ik heb ook niet gezegd dat ik gehoord heb dat ze daar moet zitten. Heb gewoon gezegd dat ze graag in zulke ruimtes gaat, en dat de kans dus groot is dat ze opgesloten zit.

Net weer een ronde gedaan. Frodo meegenomen nu ('r broer). In de hoop dat hij haar eerder op zou pikken. Maar helaas. Heb r niet gehoord en Frodo heeft ook niet gereageerd.

Needje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-06-09 16:10

dierenasiel heeft 'r ook niet. :\

Britt_Sisi

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-09 16:13

missschien vanavond nog een rondje lopen? gewoon blijven proberen!
en anders ook eens 60 meter de andere kant op , als je snapt wat ik bedoel :P

Needje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-06-09 17:45

ik blijf zoeken. :j