Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Needje schreef:Helaas weet ik vrijwel zeker dat ze ergens binnen zit. En ook nog eens heel dichtbij.
Needje schreef:Iemand die kan communiceren met dieren heeft gezegd dat ze maar op zo'n 60m van huis zit. Dat ze gewoon op r gemakje naar binnen is gewandeld en er toen later dus niet meer uit kon.
Needje schreef:Iemand die kan communiceren met dieren heeft gezegd dat ze maar op zo'n 60m van huis zit. Dat ze gewoon op r gemakje naar binnen is gewandeld en er toen later dus niet meer uit kon.
Ze zag r achter een auto vandaan komen dus gaat er van uit dat t om een garage gaat. Ze zou ten zuidwesten van mijn huis zitten (als je het op de kaart bekijkt). Dat is bij ons in de directe omgeving ook de enige plek met garages.
Diegene die dit vertelde kende mij niet en wist niet waar ik woonde. Toch kon ze vertellen dat ze achterom gegaan was, door de poort, naar een straat met aan de overkant huizen en garages. Dat klopt dus precies.
En het is ook het stuk waar ze het meest zit normaal.
Sterre schreef:Ik kan me voorstellen dat dit voor mensen die niet veel met katten (of dieren in het algemeen) op hebben, een vaag verhaaltje is.