Écht goed kittenvoer?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

UrbanL

Re: Écht goed kittenvoer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-09 20:35

Heb vandaag 2 boefjes van een kittens gehaald en toch maar even voor het duurdere maar goede voer van Royal Canin gekozen. Mijn honden deden het er ook altijd super op.

Wat zouden jullie doen vannacht beneden laten of mee naar boven en ook de kattenbak. Is het misschien handig om 2 kattenbakken te nemen een voor boven?.

Is wel super gezellig 2 van die donders in huis. Zit nu weer eens beneden haha.

cissy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-09 20:55

Als ze voortaan ook boven mogen dan kun je ze mee naar boven nemen, zorg voor voldoende kattenbakken, 1tje boven en 1tje beneden, het zijn nog ukken en zo hoeven ze in het begin niet te zoeken naar de bak.

en verder genieten maar! ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-09 21:00

Royal Canin is goed voer :j ik zou de kittens niet mee naar boven nemen als je ze dat niet aan wil leren, ze zijn samen en hebben dus ook steun aan elkaar.
verder vind ik Denkycat, Hill's, en ProPlan goed voer voor katten, en ook Carocat is geen slecht voer. wat mensen vaak denken is dat het heel duur voer is, terwijl het in verhouding goedkoper is, je kat heeft minder nodig.. goed dat je iig informatie over voer hebt opgezocht ipv er maar wat in te proppen.

UrbanL

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-09 10:06

Heb ze toch mee naar boven genomen. Ze mogen zo ook boven komen dus geen probleem. Ze hebben heerlijk naast me op het kleedje geslapen wat ik ook in de reismand had. Beneden vond ik ze gisteravond helemaal verstopt achter een doos. Nu merk je toch dat ze meer loskomen.

Eten gaat super ze laten alleen hun oude brokken liggen en eten de royal canin op. Ze aten trouwens gelijk al toen ik thuis kwam goed teken.

Alleen heb ik nog geen ontlasting gehad hoe werkt dat met katten?.

Leo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-09 10:39

Je moet ze 'wijzen' waar de bak is, door ze er op te zetten als je ze net in huis hebt. Sommige hebben meteen door waar de bak is, anderen moet je er regelmatig even opzetten voor ze het snappen. Ze moeten nog leren waar ze de bak kunnen vinden.

UrbanL

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-09 11:33

Ha de zwarte heeft het net gedaan op de bak super. Nu de gevlekte nog.

Morgen nog maar een bak erbij kopen voor boven.

Mayo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-06-09 10:07

Pris, wat leuk! Gefeliciteerd met de gezinsuitbreiding :D Snel een foto plaatsen :j

Ik heb voor 2 volwassen katten 2 kattenbakken, zodra de 2 kleintjes erbij komen zorg ik voor nog een kattenbak, 3 stuks moet voldoende zijn voorlopig :)

Mayo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-06-09 09:23

Gisteren zijn we naar de dierenspeciaalzaak geweest en even bankroet gegaan :+ :D In overleg met de DA hebben we voor RC Kitten 36 gekozen brokjes en voor de lekker bij het avondeten de bijbehorende zakjes natvoer.

De ontworming, ontvlooiing, extra kattenbak, nieuwe speeltjes, riempjes, krabpaal etc etc etc staan klaar :+ Nu de kittens nog, morgen gaan we ze halen :):)