joyce83 schreef:mmm wat zouden jullie doen met twee konijnen die elkaar aanvallen? qua hok dan. dierenverblijf.com heeft de kk1 in de aanbieding. Als ik daar twee van koop ben ik net zo duur uit als de dubbelks2 alleen hebben ze dan een ren beneden en kunnen ze elkaar wel zien. Andere hok vind ik mooier om te zien maar voornamelijk door die extra plankjes binnenin. Echter zou ik daar dus weer een ren aan moeten maken wil ik dat ze naar buiten kunnen. Dus gat maken in het hok.
Klinkt niet zo best, dat aanvallen! Onze 2 konijnen lijkt soms ook alsof ze elkaar achterop zitten(uit kwaadheid) maar dat is alleen als ze binnen zitten in het hok wat ze nu hebben (120 breed, zo'n standaard met plastic onderbak). Als ze buiten zitten is er niets aan de hand en als ze los mogen lopen gaan ze ook languit naast elkaar liggen.
Maar ik heb verder niet heel veel verstand van konijnen, meestal zetten we 2 konijnen die onbekend voor elkaar gewoon buiten in de ren bij elkaar (3 bij 2 meter) en dat ging tot nu toe altijd goed. Zowel 2 rammetjes als 2 voedsters. Succes ermee!