De hokken waren te klein en degene die wel groot genoeg waren minimaal 200 euro. Jammer dus, maar we hebben nu toch bij dierenverblijf.com de KP5(NEW) besteld!
Ik ben heel erg benieuwd en ben blij dat we eindelijk toch een goed hok krijgen

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
joyce83 schreef:mmm wat zouden jullie doen met twee konijnen die elkaar aanvallen? qua hok dan. dierenverblijf.com heeft de kk1 in de aanbieding. Als ik daar twee van koop ben ik net zo duur uit als de dubbelks2 alleen hebben ze dan een ren beneden en kunnen ze elkaar wel zien. Andere hok vind ik mooier om te zien maar voornamelijk door die extra plankjes binnenin. Echter zou ik daar dus weer een ren aan moeten maken wil ik dat ze naar buiten kunnen. Dus gat maken in het hok.
Pistasche schreef:Ja klopt dat prijsverschil is echt enorm! Ik moest ook bij die andere winkel over de 200 betalen voor zo'n bijna zelfde hok. Ik heb wel beits gekocht een hele waterdichte die normaal voor boten isDus gaat goedkomen denk ik!
C_arola schreef:Pistasche schreef:Ja klopt dat prijsverschil is echt enorm! Ik moest ook bij die andere winkel over de 200 betalen voor zo'n bijna zelfde hok. Ik heb wel beits gekocht een hele waterdichte die normaal voor boten isDus gaat goedkomen denk ik!
Volgens mij moest je wel oppassen welke beits je gebruikt omdat konijnen vaak nogal de neiging hebben om aan het hout te knagen.