Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Floran schreef:idd, we duimen ervoor vannacht... ze zullen toch íets moeten hebben, en ik hoop dat jullie begrijpen dat we daar vanavond geen da meer voor gaan bellen...
snachts schijnen moederkatten ook niet bij hun jongen te zijn, dus dan worden ze ook niet gevoed....
MamboBeach schreef:Waarom zijn mijn kittens dan niet dood?
Het is ook onnodig vind ik om TS direct zo bang te maken en misschien voed ze vannacht wel gewoon.
Myra87 schreef:Waar woon je? Ik heb een moederpoes met 1 kitten, misschien als je in de buurt woont dat je ze hier heen kan brengen? Of werkt dat niet. Mijn kitten is ook 9 dagen oud
crossmonster schreef:Myra87 schreef:Waar woon je? Ik heb een moederpoes met 1 kitten, misschien als je in de buurt woont dat je ze hier heen kan brengen? Of werkt dat niet. Mijn kitten is ook 9 dagen oud
Het valt altijd te proberen, katten staan erom bekend dat ze elkaars kittens grootbrengen.
Maar het zijn in dit geval wel vreemde kittens natuurlijk.
Als je dit probeert kun je het beste het kleed van het nest meenemen, en daar de kittens in vervoeren, of goed mee in wrijven.
Maar daarnaast... de ene kitten zal maar 2 tepels gebruikt hebben, de anderen zullen wss al droog staan vrees ik. Maar dat kun je even testen door de tepels te stimuleren en te melken.
brenniie schreef:mijn vriend heeft vorig jaar een zwerfkatje van 3,5 week meegenomen uit kroatie..
het beestje kwam op zondag bij ons en maandag hebben we gelijk de DA gebeld en een afspraak gemaakt om hem helemaal te controleren..
zondag avond en dag zijn wij snachts ook 3x uit bed geweest om koeien melk te geven..toen we bij de DA kwamen vertelde ze dat het heel slecht is om koemelk te geven en wij mochten gewoon voeren met wiskas junior en water..
nu was dit katje 3,5 week en niet 9 dagen maar ik denk dat je het best kan proberen om wiskas junior te geven..
ons katje ging overal mee naar toe in ons vest of in onze jaszak om hem warm te houden en hem te kunnen voeren als het nodig was..
hij leeft nog steeds en is nu 11 maanden en gaat super goed met hem!
voor meer info mag de TS mij wel een pb sturen mischien kan ik haar helpen..
en verder gelijk een DA laten kijken..kost je wat op feestdagen maar dat is het risico als je de te jonge katjes in huis neemt..
succes