DA-en of Veehouders hier? Os heeft rare tumor op balzak?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

vordur

Re: DA-en of Veehouders hier? Os heeft rare tumor op balzak?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-09 10:19

HOI
is de Da al geweest ik ben toch heel benieuwd wat dit nu is hoor.

DyMarvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-09 10:21

ik wacht ook in spanning af

Mariska_28

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-06-09 10:23

Nee, ze komt vanmiddag. Maar laat als ze geweest is natuurlijk even weten wat het is.. Ik hoop echt dat het niet ernstig is.. Hij loopt al een tijdje te kwakkelen.. Van de winter kreupel door een trap van een paard, daarna last van zijn pens gehad waar hij heel ziek en mager van geworden was, laatst zeer kreupel geworden van het bekappen en dan nu dit weer..

Sommige zullen misschien wel zeggen waarom slacht je hem niet gewoon en neem je een nieuw kalfje.. maar dat kan ik echt niet hoor..

Laika

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-09 10:29

Mariska_28 schreef:
Sommige zullen misschien wel zeggen waarom slacht je hem niet gewoon en neem je een nieuw kalfje.. maar dat kan ik echt niet hoor..

:oo :r 8)7

Tja soms heb je even een soort kwakkelperiode met je dieren. Hebben wij mensen toch ook wel eens? Ook maar gelijk afspuiten dan....
Hopelijk valt het allemaal best mee.

Mariska_28

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-06-09 14:56

Nou DA is geweest.. Gelukkig was het dus niets erg (voor een rund dan :D). Koeien hun immuunsysteem werkt erg langzaam, en dit kan dus toch nog komen van de castratie 4 jaar geleden. Er zit dus schijnbaar nog iets in het lichaam dat eruit gewerkt wordt, en dat gaat dan op deze manier. Ik heb zilverspray gekregen dus meneer loop nu rond met een zilveren balzak :D :D

Pfff ben wel blij nu hoor..

Laika

Re: DA-en of Veehouders hier? Os heeft rare tumor op balzak?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-09 15:34

Nou, gelukkig maar dan! Wel apart hoor, een os met een zilveren balzak :D dus nu moet het gewoon vanzelf over gaan?

Steefjevos

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-09 15:40

Hmm, jammer dat het toch nog komt van de castratie máár fijn dat het wel weer goed zal gaan komen.
Hij is nu natuurlijk wel heel cool, met zijn bling-bling ballen (kerstballen := )
Ben benieuwd of het een beetje snel wilt genezen :) Gedroeg hij zich een beetje bij de dierenarts? :P