Tumoren bij m'n ratje

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

XoNo

Re: Tumoren bij m'n ratje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-09 08:17

Mee eens RedPassion. Ik vind het toch altijd vreemd dat mensen tot op het laatste moment willen wachten en dan vaak totdat het al te laat is. Op het moment dat je rat al mager wordt, betekent dit dat de tumoren enorm veel energie van haar vreten, ze zal ook wel moe zijn.

Het is idd jouw beslissing, maar het zou jammer zijn als je ratje straks ongemak of pijn moet krijgen. De mogelijkheid is er om dat voor te zijn. Ik ben persoonlijk iemand die die kans graag aangrijpt. De keuze moeten maken is al moeilijk genoeg, maar dan kies ik toch voor de makkelijkste weg voor mijn beestje :j

Sterkte!

jesito

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-09 09:45

Je moet niet vergeten dat zo'n tumor heel snel groeit en dat het kapot gaan er van ook kan gebeuren als jij de hele dag eens niet thuis bent en dan zit het diertje daar.
Ik weet dat het moeilijk is zolang een dier nog levendig is.
Heel veel sterkte.

Fantastico

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-09 18:00

Heyhey,
ik heb hetzelfde gehad met mijn ratje van dezelfde leeftijd.
Ik ben het wel eens met jou beslissing, mijn ratje had er ook geen last van, was ook nog vrolijk en at voldoende.
Ik had uiteindelijk toch een afspraak gemaakt om d'r te laten opereren, kreeg ze 2 dagen ervoor een hersenbloeding. Ze heeft dus nooit geopeerd kunnen worden..

Ik zou zeggen, geniet nog van de tijd die je samen hebt,
en als je merkt dat ze het echt niet meer trekt, kun je d'r alsnog laten inslapen!
Nog veel plezier samen!

Peach

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-06-09 17:22

Fantastico schreef:
Heyhey,
ik heb hetzelfde gehad met mijn ratje van dezelfde leeftijd.
Ik ben het wel eens met jou beslissing, mijn ratje had er ook geen last van, was ook nog vrolijk en at voldoende.
Ik had uiteindelijk toch een afspraak gemaakt om d'r te laten opereren, kreeg ze 2 dagen ervoor een hersenbloeding. Ze heeft dus nooit geopeerd kunnen worden..

Ik zou zeggen, geniet nog van de tijd die je samen hebt,
en als je merkt dat ze het echt niet meer trekt, kun je d'r alsnog laten inslapen!
Nog veel plezier samen!

Zulke situaties zijn altijd moeilijk. Je moet het 1 of het andere doen en beide beslissingen zijn goed, denk ik dan.

Iedereen, bedankt voor de steun nogmaals.. Ik heb zeker alle tips nagelezen en hebben me geholpen!

jesito

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-09 19:15

hou ons op de hoogte!!!!