Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Karolien_ schreef:De enige honden waarvan ik weet dat ze weinig haar verliezen en die verder ook voldoen aan al je eisen is een (konings)poedel. Maar ja, niet iedereen kan dat ras waarderen.
In het asiel is inderdaad ook genoeg te vinden. Die van mij komen er ook vandaan en dat zijn natuurlijk de leukste, mooiste en liefste honden ter wereld.
Solleke_Noah schreef:Karolien_ schreef:De enige honden waarvan ik weet dat ze weinig haar verliezen en die verder ook voldoen aan al je eisen is een (konings)poedel. Maar ja, niet iedereen kan dat ras waarderen.
In het asiel is inderdaad ook genoeg te vinden. Die van mij komen er ook vandaan en dat zijn natuurlijk de leukste, mooiste en liefste honden ter wereld.
Koningspoedel kan ik alleen maar beamen, superhonden
@ts: zie dat je in Rotselaar woont, het asiel van Werchter heeft altijd leuke honden, mijn koningspoedel kwam daar ook vandaan dus ze hebben ook wel rashonden als je echt een ras wilt. Zeker de moeite waard om daar eens een kijkje te nemen
BelgenGek schreef:Airdale, foxterrier, duitse staander Bijv.
met draadharige honden heb je minder last vd haren!
Succes
kellykeuhh schreef:Na overleggen met mijn moeder mag de hond ook binnen zitten in een afgebakend deel
nu zit ik met 4 honden die me aanspreken..
de australian sheppart,
duitse herder,
mechelse herder (favoriet)
en de [***]