Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Mayo schreef:C_arola schreef:Wat ik minder vind is dat hij kennelijk niet genoeg klik met het dier heeft om erover te twijfelen dat het een poes is, maar dat is wat ik denk en dan zou ik eerder voor de 3e personen gaan omdat zij meteen beide dieren wil hebben.
Hij wel, het thuisfront schijnbaar niet
Mayo schreef:Quellian, hoe heb je dit gezegd tegen die mensen?
CrazyCat schreef:Ook als hij morgen niet met uitsluitsel komt zou ik gaan voor de 2 kittens naar 1 huisje. Het gaat uiteindelijk toch om de dieren en 2 kittens uit 1 nest naar 1 adres is het meest ideale denkbaar.
In het uiterste geval haakt je collega af en haken die leuke mensen ook nog af omdat ze er perse 2 willen.
Quellian schreef:Het was een meisje van bokt, heb haar nooit irl gezien, dus dat zal aanzienlijk makkelijker zijn. Neemt niet weg dat ik me er heel erg rot om gevoeld heb hoor.
Ik was er druk mee bezig, had er slapeloze nachten van en mijn vriend zei dat ik m'n hart moest volgen. Ik heb haar dus een bericht gestuurd en daarin uitgelegd hoe ik het zag en hoe ik het voelde en dat ik het idee had dat het niet de juiste beslissing was. Ze begreep het en zou verder gaan kijken voor een ander poesje. Dus wel goed opgelost
Mayo schreef:Ja ik zit dus ook met een onwijs dubbel gevoel. Kijk als die grote een huisje vind en die kleine niet, dan neem ik de kleine desnoods mee, ben er verliefd op. Maar het liefst wil ik dat de kittens elkaar hebben, dan is de grote boze wereld wat minder eng voor die kleine moppiesEn het perfecte huisje is écht super. Goed voer, veel ruimte, ze mogen binnen en buiten, ze mogen als schootkat of vensterbank kat fungeren als ze dat willen, ze hanteren een gezondheidskalender betreft ontwormen, enten, vachtcontrole etc. Veterinair toezicht dagelijks.