En dan is je cavia heel erg ziek..

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

ShauniBef

Re: En dan is je cavia heel erg ziek..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-05-09 22:52

Bedankt!

nikitabanana

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-09 23:11

aaah wat jammer!!
maar je hebt gedaan wat je kon! mocht helaas niet zo wezen.. ;(

Heel veel sterkte..

ShauniBef

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-05-09 23:21

Mijn enigste niet goede foto van mijn lieve pruik :+:

Afbeelding

moonfish13

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-09 15:17

Agossie arm ding..
Je hebt iig gedaan wat je kon!

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-09 15:19

Je hebt gedaan wat in je macht lag, je moet jezelf niets kwalijk nemen :(:)

ShauniBef

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-05-09 20:17

Bedankt :*

P_A_R_Love

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-09 20:47

Ga je nog naar het asiel?

Zoolgangster

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-09 21:02

Sterkte! En dat je het niet op tijd merkte: tegen de tijd dat een cavia laat merken dat ie echt ziek is, is het vaak al te laat. Het is mij nog nooit gelukt een zieke cavia te redden ondanks wat voor poedertjes, dwangvoederen, operaties of prikjes dan ook... en dat hoor ik van meer mensen. Dus je hoeft jezelf niets te verwijten, meer kon je niet doen. :(:)

ShauniBef

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-06-09 13:21

@ P_A_R_Love : Nee ik had die vrouw een sms gestuurd en die zei dat als ik een nieuwe wilde ik er zo 1 kon krijgen, maar nee, nooit meer dieren uit het asiel, We hebben al wat dieren uit het asiel gehaald waar altijd wat mee mankeerde! De 1 was doodziek en de ander hardstikke vals..

@ Zoolgangster : Toch voelt het niet lekker, ik had gelijk naar de DA moeten gaan en niet een halfe dag wachten..

joss

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-09 13:53

Je hebt echt meer dan je best gedaan hoor . Zieke cavia,s gaan bijna altijd dood , ze zijn zo teer .Vorig jaar was de caaf van mijn dochter ziek en zijn we ermee naar de dierenarts gegaan . Het beestje at niks meer dus dachten we dat zijn tandjes te groot waren . DA ging onder narcose de tandjes weer netjes maken . N.b ik moest het diertje ,smorgens brengen en smiddags kon ik haar weer ophalen ......is het beestje pas ,s avond om 7 uur geholpen en heeft al die tijd zonder eten gezeten (ik deed thuis brinta met een pipetje om de paar uur) .
De de veels te dure rekening betaald te hebben gingen we met de nog ziekere caaf naar huis ....binnen 2 dagen moest ie zelf weer gaan eten . Niet dus..... wij weer naar de DA ...beestje weer onder narcose en weer gevijld en gedaan . Rekening was nu iets lager omdat caaf nu 2 x onder narcose moest terwijl het allemaal in de eerste behandeling kon . Caaf werd dus niet beter en ging dood . Totaal ruim honderd euro kwijt .......
Toen ik 12 was ging ik met mijn zieke caaf naar onze dierenarts in het dorp, de beste man bekeek het beestje en zei dat ie zijn best ging doen voor mijn caaf . De man wist natuurlijk allang dat de caaf het niet ging halen en gaf hem een spuitje waar ie van zou opknappen ...ik hoefde maar 2 gulden te betalen . De volgende dag was het beestje natuurlijk dood .
Nu probeert de DA alles om de klant maar vaker terug te laten komen en het geld uit de knip te trekken , terwijl ze allang weten dat het beestje het niet haalt......ik kan daar behoorlijk pissig om worden .