Ik zou gaan voor een penisamputatie..... Dan weet je zeker dat je van de ellende af bent.
siskeh
Geplaatst: 22-05-09 18:21
dit gaat heel banketstaaf klinken, dat weet ik. maar waarom ben je overgestapt op een goedkoper merk na zulke "traumatische" gebeurtenissen? heb je niet naar ervaringen gezocht op het internet? of dacht je dat de problemen wel mee zouden vallen ofzo?
ik heb zelf ervaring, en onze poes had een "simpele" blaasontsteking,die hoefde verder niks anders dan AB en later dus ander voer... oke, wij hebben ook goedkoper voer uitgeprobeerd, maar onze kat was amper ziek van dr eerste blaasontstekingen. en gelukkig konden we snel merken dat het minder ging, en zijn we direct overgestapt. nu stappen we echt niet zomaar meer over....
Limoen
Geplaatst door de TopicStarter: 22-05-09 18:25
Tja, dat weet ik ook niet. Hij had een paar maand Royal Canin en het ging allemaal goed en toen zijn we wezen kijken naar een goedkopere variant en de man van de dierenspeciaalzaak (die kennen we ook wel) zij dat dit dezelfde werking had enz. De dierenarts zei dat ze meerdere katers terug had met Biofood maar er waren ook katers waarbij het wel goed ging.
De DA heeft gezegd dat als hij nu netjes op Royal Canin blijft dat het goed komt met hem.
En hij eet trouwens niet van de buren mee, ten eerste omdat we niet echt veel buren hebben. Ten tweede omdat Mickey gigantisch eenkennig is die komt echt niet in de buurt van andere mensen/honden enz.
Edit: We gaan nnu ook niet meer overstappen hoor. Hij blijft nu zijn leven lang gewoon op Urinary, en misschien dat we dat nieuwe Urinary wat hier in het topic geplaatst is wel proberen. Maar wel voer van de DA.
@sanne: jahh dat verhaaltje van de dierenspeciaalzaken geloven wij ook al niet meer in hoor... er zijn ook katten die niet zo ernstige problemen hebben, en dan gaat het misschien wel goed... maar snap niet waar die mensen het lef vandaan hallen om te beweren dat het wel net zo goed is al de royal cannin bijvoorbeeld...
maar goed, aldoende leer je... vind het wel vreselijk voor jullie kater....
Nee idd.. Ik vind het ook zó zielig voor hem Arme schat Maar ik hoop dat het nu goed komt!
lieniminnie
Geplaatst: 22-05-09 18:41
voer in de dierenspeciaal zaak lijkt op urinary, maar er is niet voor niets dieet voer alleen bij de dierenarts verkrijgbaar. is gewoon net niet hetzelfde
Gelukkig is hij er helemaal bovenop gekomen! Wat een ramp blaasgruis! Heb t zelf al te vaak meegemaakt helaas, dat liep slechter af! Veel geluk met hem, hopelijk heb je nog jaren plezier van m!
050206051012
Geplaatst: 22-05-09 21:31
x_Sannee schreef:
Nee idd.. Ik vind het ook zó zielig voor hem Arme schat Maar ik hoop dat het nu goed komt!
Die van mij is in januari overleden en geloof me; dit wil je niet mee maken om deze reden.
Mocht je interesse hebben, het hele verhaal is in mijn profiel te vinden.