marlinH schreef:Ja.. had ik eerst ook maar ja ik vind het erg als het ineens gebeurt zoals hier bij Kimmie op het forum, zon jong hondje.. bij een hond van 16 kan je het begrijpen..
Ja maar... Aan een hond van 16 jaar kun je je ook 16 jaar hechten.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Heb echt een supergoede band met haar,, ik moet al huilen als ik er aan dénk dat ze dood gaat.. Ik zou het met m'n konijn wel iets minder erg hebben maar nog steeds wel! daar ben ik ook gek op
(ik was eerder blij, 1 van die beesten bleef maar leven en leven voor maanden, terwijl hij grijs was geworden en soms op de bodem lag. Ik dacht regelmatig dat hij dood was, maar dan zwom hij weer vrolijk rond, vréémd beest was dat..
Ik vond het verschrikkelijk toen we hem in moesten laten slapen.
Niet eens zozeer aan elkaar en ze vinden mij alleen leuk als ik vreten bij me heb
Geeft niets, maar ik heb meer band met hen dan zij met mij. Als ze overlijden zou ik dat wel heel erg vinden, maar toch zou ik het lang niet zo erg vinden als één van onze honden.
Als zij overlijdt, ja...ik kom er vast wel overheen, maar jezus wat zal ik een verdriet hebben. Ze is nu bijna 4 en heb regelmatig dromen waarin ze overlijdt en ik ben er ook als de dood (:D) voor.

Iris82 schreef:marlinH schreef:Ja.. had ik eerst ook maar ja ik vind het erg als het ineens gebeurt zoals hier bij Kimmie op het forum, zon jong hondje.. bij een hond van 16 kan je het begrijpen..
Ja maar... Aan een hond van 16 jaar kun je je ook 16 jaar hechten.