Petitie tegen massale & wrede ruiming van varkens in Egypte

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Nickeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-09 14:29

Op het nieuws werd 2 of 3 weken geleden (voor 30 april geloof ik) al gezegd dat die varkens op dat moment geruimd gingen werden, vandaar mijn pessimisme...

Dit komt de moslims in Egypte natuurlijk gewoon prima uit, ze hebben nu een "goede reden" om al die onheilige dieren gewoon weg te ruimen...

Sjukke, daar heb je een punt, maar ik vind het in Nl niet veel humaner gaan eigenlijk... Bij dergelijke grote ruimingen dan he.

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-09 17:55

Hartstikke goed Sjukke, ik wist niet dat er een stichting voor varkens bestond, ik heb de petitie getekend en heb me aangemeld als donateur :D

Sabin_e

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-05-09 10:38

Nickeltje schreef:
Op het nieuws werd 2 of 3 weken geleden (voor 30 april geloof ik) al gezegd dat die varkens op dat moment geruimd gingen werden, vandaar mijn pessimisme...

Dit komt de moslims in Egypte natuurlijk gewoon prima uit, ze hebben nu een "goede reden" om al die onheilige dieren gewoon weg te ruimen...
Ja ik begrijp je.. Ik zit zelf ook wel met zo'n gevoel van: "alsof dit gaat werken, ze zetten t toch wel door" :\ Weet je wel.... Maargoed, ze mogen er niet zo makkelijk vanaf komen vind ik! :n En daar kan zo'n petitie als dit zeker deel van uit gaan maken!