Ik ga op reis en ik neem mee... 2 schapen op de pony kar!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

polbo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-05-09 13:13

@ Cassidy: Het karretje ziet er op de foto mooier uit dan die is haha. De hele zijkanten zi9jn verrot en hij piept met rijden. Daar moet dus echt nog wat aan gedaan worden en ik wil er dus een 2-span voor zetten.

@ duChambre: Ja dit is inderdaad het schaap van Holland's Got Tallent van vorig jaar ;)

@ Marigold: Ja ik ben af en toe ook wel bang voor honden. Meestal als een hond aan komt dan pak ik de schapen ook snel vast. Maar vaak ik het zo dat de honden helemaal niks doen en zelf bang zijn voor de schapen omdat ze niet weten wat het is.
Lambo is wel bang voor drukke honden en rent dan snel naar mij toe. Kruimel die vind honden heel erg leuk en rent zelfs achter ze aan.
Zo speelt ze ook vaak met een labrador hier in de buurt. Dan zie je ze echt achter elkaar aan rennen. hond achter schaap aan maar ook schaap achter hond aan. Kruimel wordt dan steeds vanatieker en probeer uit eindelijk de hond echt te beuken. Maar yhet ziet er echt leuk uit. Als ze dan aan het spelen zijn blijven veel mensen die toevallig langs lopen ook wel even kijken.

Ik let dus wel goed op honden maar het weerhoud me er niet van ze niet mee naar buiten te nemen. Ik heb ook nog nooit gehad (in deze 4 jaar dat ik lambo heb) dat een hond ze echt aan viel en ik hoop het ook nooit mee te maken.