Aanschaf van een Hamster

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Temeraire

Re: Aanschaf van een Hamster

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-09 16:20

Ik zeg toch niet dat je russen niet tam kan maken? Die zijn ook prima te doen, ik zeg alleen dat roborovski's moeilijk zijn.
En tamme syren bij de dierenwinkel zijn eerder uitzondering dan regel dus daar heeft de TS niet veel aan.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-09 16:31

Citaat:
Mijn ervaring is dat als je nog niet heel erg gewend bent aan hamsters, het best moelijk is om een syrische (goud)hamster tam te maken, zeker als hij uit de dierenwinkel komt.

Kijk dit schreef jij ;) Ik zie nergens wat staan over roborovski's

m1992

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-09 16:34

Ik heb ook een syrtje bij de dierenwinkel gekocht, mankeerd niks aan, lekker tam beestje.. ;)

Rodo_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-09 16:57

Een rat lijkt me wel leuker :)
Maar als jij een hamster wilt moet je dat gewoon doen.

Ik heb 3 hamsters gehad.. alle 3 van de dierenwinkel { Maar de dierenwinkel haalde ze weer van een fokker ofzo?}
En ze waren alle 3 altijd gezond ;)

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-09 16:59

Als ik jou was zou ik op internet gaan kijken voor een tweedehands kooi. Die zijn vaak net zo mooi. Soms krijg je er zelfs een (tamme) hamster bij kado. :P

Ik had voor mijn hamster een ferplast jenny (google er maar eens op) en daar was ze heel gelukkig mee.

LDRD

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-09 17:18

Oké, mijn man heeft zojuist mijn zoon een hamster beloofd :roll: . Nou hebben we al van alles, maar geen hamsters dus.

Het gaat een goudhamster worden. Wie adviseert mij waarop te letten. Man/vrouw maakt dat nog wat uit? En weet toevallig iemand een goed adres om er één aan te schaffen in de omgeving van Den Bosch?
En mocht er iemand zijn die er toevallig één kwijt wil in een redelijke straal PB maar :D .

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-09 19:32

LDRD; er is een centrale site met alle fokkers in NL, even googlen en dan weet je het! :)