Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
DaanxBien schreef:mijn hond heeft het ook
ze houd niet zo van kinderen , bijt naar hun gezicht enz
vooral als er eten in het spel is
Ik denk dat het niet af te leren is maarja das mijn gedachte erover...
Dit soort honden moet je gewoon altijd goed in de gaten blijven houden
Nikki__ schreef:DaanxBien schreef:mijn hond heeft het ook
ze houd niet zo van kinderen , bijt naar hun gezicht enz
vooral als er eten in het spel is
Ik denk dat het niet af te leren is maarja das mijn gedachte erover...
Dit soort honden moet je gewoon altijd goed in de gaten blijven houden
Vooral tijdens eten, dan is het dus meer eigendoms agressie dan een andere manier.
Het gaat om een hond van 10 maanden, daar is nog een hoop bij af te leren.
Elma, is hij geholpen?
Elma_ schreef:Mijn zoontje is anderhalf.
Voernijd heeft hij dus weer niet. iedereen kan vrolijk in zn bak graaien als hij eet en hij gaat er vrolijk kwispelend bij staan kijken, gaat ook niet sneller eten of wat dan ook.
Hoe ik dat wou doen? met veel disipline en hulp van danwel een pupcursus, en evt een gedragsdeskundige.
Elma_ schreef:Nikki__ Mijn idee is het ook niet te wachten, volgens de DA heeft het te maken met de ballen zelf, fysiek dus.. daar waag ik me niet aan, het was zijn advies.
Nikki__ schreef:Elma_ schreef:Nikki__ Mijn idee is het ook niet te wachten, volgens de DA heeft het te maken met de ballen zelf, fysiek dus.. daar waag ik me niet aan, het was zijn advies.
Misschien het ook eens bij een andere DA navragen? Volgens mij moet het geen kwaad kunnen om het vroeger te laten castreren.
Zal is voor je googlen!
DaanxBien schreef:Denk niet dat je met ballen eraf het probleem oplost mijn teef is ook gesterreliseert.. Maar meschien wel een stukje dominantie die je weg neemt .. wie weet...
Vind dat er voor derest hier ook wel goede tips aan bod zijn gekomen zoals niet op de bank laten ivm gelijkheid