Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
rakni schreef:je kunt ze ook aan schildpadden voeren....
Ik heb een hekel aan wilde muizen dus ik kom ze zeker niet redden! Weg ermee, ze brengen ziektes over!
_Miesje_ schreef:Waarom zou je ze doden? Arme beestjes... kan je zeg net zo goed ergens verplaatsen (allemaal) Vind het super zielig als je ze vermoord..! Sorry,
tessyke schreef:_Miesje_ schreef:Waarom zou je ze doden? Arme beestjes... kan je zeg net zo goed ergens verplaatsen (allemaal) Vind het super zielig als je ze vermoord..! Sorry,
ooit al eens muizen tussen je paardenspullen gehad?
die beesten bijten alles kapot...
als je ze hebt verlegd gaat moeser ze niet meer vinden of niet meer willen aanvaarden dus je hebt zoiezo hun doodvonnis getekend
dus ik zou ze zo vlug mogelijk snel en pijnloos afmaken
marielle231 schreef:In de vriezer is zielig, ga zelf maar ff een flinke tijd in een grote vriezer staan dan weet je wat zo'n muisje voelt.
Beste manier om een muis te doden is doodslaan.
rommulus schreef:hmm als ik ze gevonden had was het heel simpel geweest
dichst bij zijne kat mag ze hebben
muizen zijn idd gewoon ongedierte en kunnen ook ziektes verspreiden, je huis verniellen, je voer bevuilen/besmetten en je spullen verniellen
die dieren zijn er eingelijk alleen maar voor om als voer te diennen voor de minder grote roof dieren (roof vogels, katten, slangen etc etc)
Lyonesse geloof me het is beter die dieren af te maken
Lyonesse schreef:
_Miesje_ schreef:Waarom zou je ze doden? Arme beestjes... kan je zeg net zo goed ergens verplaatsen (allemaal) Vind het super zielig als je ze vermoord..! Sorry,
claudianoa schreef:wat is dit zielig om te lezen, wat zijn mensen hard zeg! ik had ze lekker laten liggen, dan maar een dekje minder
Quellian schreef:claudianoa schreef:wat is dit zielig om te lezen, wat zijn mensen hard zeg! ik had ze lekker laten liggen, dan maar een dekje minder
Nou ik ook hoor... ik had dat dekje dan opgeofferd en gezorgd dat er geen muizen meer bij m'n spullen konden als het nest vertrokken is.
Hard hoor, hoe sommige mensen erover praten.