Mijn arme poezebeest

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

rommulus

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-09 13:43

ehhh ehhh onze buren waar we voorheen woonden waren al een paardagen een van hun katten kwijt
nu was ons huis vergelijkbaar met hun huis 3 lagen balkon op de 1e verdieping
hun huis was doormiddel van een kleine aanbouw met de onze verbonden beide brand trappen achter het huis etc etc

mijn vader had op de bovenste verdieping waar (wij ook sliepen) in een van de kamers zijn spoorbaan staan model uitgebouwd ed (daar liepen wel eens muizen bijna een ideaal leef gebied voor die krengen) en wij keken wel eens af en toe maar lieten dan de deur los staan tot pa dan weer kwam en de deur weer eens dicht trok zonder te kijken

je voeld hem al aan komen beest heeft dus bijna 1,5 week opgesloten gezeten in die kamer zich in levende houdend met de muizen die zich daar op hielden
beest heeft nooit een kik gegeven geen miauw niks niet beest had zelfs onze toen nog moordlustige honden die katten niet echt een goedde hobby vonden ge trotseerd om ons huis binnen te sluipen!!

beest zag er ook niet meer uit na die 1,5 week maar goed hij leefde nog wel

dus mocht je je schuldig voellen je bent niet de enige die zoiets is overkomen ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-09 13:52

A
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 13-07-23 16:47, in het totaal 1 keer bewerkt

dicenbalt

Re: Mijn arme poezebeest

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-05-09 14:24

Ja, maar ik denk dat die van mij echt de hele nacht voor de deur heeft zitten bang zijn. Hij kroop ook echt naar binnen, wel vlug maar plat tegen de grond aan. Grote ogen erbij en maar om zich heen kijken. Ik ga hem vanavond extra knuffelen en vertroetelen. Hoop zo dat ik geen vertrouwen heb beschadigt nu.

BeeMed

Re: Mijn arme poezebeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-09 21:29

ik heb mijn kat ook wel eens perongeluk buitengesloten op de gallerij. Dacht echt dat ik hem naar binnen had zien lopen. Lag net lekker in bed en toen hoorde ik zielig gemauw onder mijn raam. Hij heeft gelukig niet zo heel lang buitengezeten.