Hond rent achter kat aan in huis

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Yessy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-09 15:58

XoNo schreef:
En onze kat vindt het overigens prachtig als hij aandacht van de hond krijgt, maar toch vind ik dat het op een normale manier moet en erop afstormen vind ik niet nodig.

Ook heel prettig voor alle andere katten op deze wereld, of als de hond een kat zoals de onze treft: heel prettig voor de hond. Onze kat was gek van honden, kopjes geven en in dezelfde mand willen slapen, maar als ze op hem af kwamen racen kregen ze een lel en moesten ze maar hopen dat ze hun ogen konden houden 8-)

blokje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-09 16:02

XoNo, mijn paarden, honden etc krijgen wel eens een tik.
Maar zoals wilde dieren nee die ga ik geen tik verkopen. Dan verpest ik de vertrouwens band en ach wat voeld een bizon van een klap. Denk dat ik zelf dan eerder weg moet wezen..

XoNo

Re: Hond rent achter kat aan in huis

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-09 16:39

Ja, daar heb je zeker een punt ;) Dieren moeten eerst aan mensen wennen en er vertrouwd mee raken. Zeker wilde dieren kun je geen beuk verkopen, dan zijn ze er meteen klaar mee :D

rakkertjuuhh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-05-09 17:05

ik zou mijn hond nooit slaaN!! als ik echt super kwaad op hem ben, pak ik hem bij zijn nekvel en schreeuw tegen hem van : NU MAKEN DAT JE HEEL GAUW WEG KOMT!! en dan rent hij met staart tussen zijn poten zijn mand in :+

heb onze kat nog niet gezien dus trukjes nog niet kunnen uitproberen..