Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
oOoKellyoOo schreef:He bah. Ik vind het al ranzig dat die van mij (chi) de vuile onderbroeken rooft, en mee naar dr plekje neemt. Echt te ranzig, maar maandverband, bah krijg er de rillingen van, misschien overgaan op tampons. Of, ik heb van die geurzakjes voor de luiers , is te verkrijgen bij de Action
Mariskatw schreef:oOoKellyoOo schreef:He bah. Ik vind het al ranzig dat die van mij (chi) de vuile onderbroeken rooft, en mee naar dr plekje neemt. Echt te ranzig, maar maandverband, bah krijg er de rillingen van, misschien overgaan op tampons. Of, ik heb van die geurzakjes voor de luiers , is te verkrijgen bij de Action
Ik denk dat je nog beter kunt hebben dat je hond een maandverband verscheurt, dan een tampon opeet. Mijn hond heeft dat namelijk een keer gepresteerd, toen wel gauw naar de dierenarts gegaan om te laten braken. Ten eerste er zit een touwtje aan en ten tweede zwelt zo'n ding enorm op. Nee, dat wil je helemaal niet hebben dat je hond dat op eet.
Op het moment heb ik trouwens een jonge labrador reu (Bovenstaande was een herder teef) en deze meneer presteert het ook om met onderbroeken, sokken, bh's te gaan slepen. Maar ook met maandverband etc. En meneer heeft ook een keer toen de wc deur openstond ala de page reclame het einde van de wc rol gepakt en is vrolijk aan de wandel gegaan. Gevolg laat zich zaden, een hele lang sliert wc papier achter meneer aan.