Mijn hond eet gebruikt maandverband

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

_janet_

Re: Mijn hond eet gebruikt maandverband

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-09 18:28

Mijn teefje doet het ook als ze de kans krijgt, maar die krijgt ze nu niet meer.
Heb wel eens een verscheurde maandverband gevonden in de badkamer, bleh...

Ze at trouwens ook haar eigen inlegkruisjes uit haar loopsheidbroekje.

Bueno

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-09 18:30

Mijn hond ook, mannetje. Die sleurt het de hele woonkamer door.. (badkamer is op zelfde etage als woonkamer, is bis). Echt jakkes als je het ziet liggen.

Mariskatw

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-09 18:38

oOoKellyoOo schreef:
He bah. Ik vind het al ranzig dat die van mij (chi) de vuile onderbroeken rooft, en mee naar dr plekje neemt. Echt te ranzig, maar maandverband, bah krijg er de rillingen van, misschien overgaan op tampons. Of, ik heb van die geurzakjes voor de luiers , is te verkrijgen bij de Action

Ik denk dat je nog beter kunt hebben dat je hond een maandverband verscheurt, dan een tampon opeet. Mijn hond heeft dat namelijk een keer gepresteerd, toen wel gauw naar de dierenarts gegaan om te laten braken. Ten eerste er zit een touwtje aan en ten tweede zwelt zo'n ding enorm op. Nee, dat wil je helemaal niet hebben dat je hond dat op eet.

Op het moment heb ik trouwens een jonge labrador reu (Bovenstaande was een herder teef) en deze meneer presteert het ook om met onderbroeken, sokken, bh's te gaan slepen. Maar ook met maandverband etc. En meneer heeft ook een keer toen de wc deur openstond ala de page reclame het einde van de wc rol gepakt en is vrolijk aan de wandel gegaan. Gevolg laat zich zaden, een hele lang sliert wc papier achter meneer aan.

Musetta

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-05-09 18:55

Mariskatw schreef:
oOoKellyoOo schreef:
He bah. Ik vind het al ranzig dat die van mij (chi) de vuile onderbroeken rooft, en mee naar dr plekje neemt. Echt te ranzig, maar maandverband, bah krijg er de rillingen van, misschien overgaan op tampons. Of, ik heb van die geurzakjes voor de luiers , is te verkrijgen bij de Action

Ik denk dat je nog beter kunt hebben dat je hond een maandverband verscheurt, dan een tampon opeet. Mijn hond heeft dat namelijk een keer gepresteerd, toen wel gauw naar de dierenarts gegaan om te laten braken. Ten eerste er zit een touwtje aan en ten tweede zwelt zo'n ding enorm op. Nee, dat wil je helemaal niet hebben dat je hond dat op eet.

Op het moment heb ik trouwens een jonge labrador reu (Bovenstaande was een herder teef) en deze meneer presteert het ook om met onderbroeken, sokken, bh's te gaan slepen. Maar ook met maandverband etc. En meneer heeft ook een keer toen de wc deur openstond ala de page reclame het einde van de wc rol gepakt en is vrolijk aan de wandel gegaan. Gevolg laat zich zaden, een hele lang sliert wc papier achter meneer aan.

Volg de sliert en je vindt 'm weer terug. :')

sevke

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-09 18:57

Dat is normaal voor een hond. Een hond heeft een heel ander idee van wat "vies" is en wat niet. De onze eten ook wel eens graag een halfvergaan dood konijn oid. Het is de bloedgeur die het hem doet ;)

Bueno

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-09 19:01

Sokken vind ik ook heel vaak ergens terug ja, haha. Maar zodra de prullebak in de wc een beetje openstaat grijpt mijne zijn kans hoor!

Wilawander

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-09 19:07

Jakkes. Mijn teef haalde wel altijd de inlegkruisjes uit die broekjes als ze loops was. Gelukkig is ze gecastreerd en heb ik daar geen last meer van.

joke20

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-09 13:16

Gadverdamme, lijkt me niet echt gezond.

horseylove

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-09 17:19

Deksel op je prullenbak?
Prullebak hoog weg zetten?

Musetta

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-05-09 20:22

horseylove schreef:
Deksel op je prullenbak?
Prullebak hoog weg zetten?

Ik zei al dat dat al gebeurd is... Dit topic gaat niet over het voorkomen dat het weer gebeurt, maar over de oorzaak ervan. ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-09 20:34

bah.. ik denk dat het idd met de geur te maken heeft :j
mijn hondje probeert mijn ondergoed ook te jatten en te vervreten, word je ook niet blij van als je het dan terug vind, maar dit is nog een stukje erger..

Ilsemarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-09 20:37

Denk dat het idd met de geur te maken heeft, ze likken zich zelf ook erg goed schoon tenslotte als ze loops zijn. onze lab stopt haar neus welliswaar niet in zaken die niet voor haar bestemd zijn maar ze houd zichzelf als ze loopt is heel goed schoon, hoeft nooit een broekje om en drupt haast niet, dat houdt ze heel goed zelf bij en anders likt ze ook de vloer weer schoon als ze ergens een drupje vind.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-09 20:41

de geur die aan ondegroed/maandverband e.d. zit, is de geur van de baas (als het van jou is iig, mijn hondje jat alleen mijn ondergoed) dus dat is niet hun eigen geur, heel wat anders dus..