Katten maken alles kapot.. Wat te doen??

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Twiggy2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-09 15:00

Die twee hebben gewoon heel veel lol samen, joh. :D

Solaria_Liz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-05-09 15:15

haha dat is inderdaad heel veel dat die 2 het zo goed kunnen vinden.. alleen jammer dat ze hun eigen speeltjes er niet voor gebruiken :P..

begrijp me niet verkeerd.. ze mogen heel veel van me, maar ik word zo moe om elke keer alle glas op te ruimen en er elke keer wakker van te worden.. Ik gun mijn 2 schatjes het beste

050206051012

Re: Katten maken alles kapot.. Wat te doen??

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-09 15:56

Zulke eikels heb ik er hier ook bij zitten, zijn gewoon vreselijk ondeugend :j We hebben er ook twee van een jaar en die zitten 's nachts in de gang als we slapen, want die witte heeft als hobby om de boel hier opnieuw in te richten. Als ik zie dat ze stout zijn (bv in de hordeur klimmen) dan haal ik ze eruit en zet ze ff op de gang. Is overigens geen garantie dat ze het niet nog een keer (en nog een keer en nog een keer) flikken hoor :D

Wij hebben 3 krabpalen staan, hebben een krabplank aan de muur en ze hebben heel veel speeltjes, maar houden toch als hobby om m'n mandje met wierook en waxinelichtjes om te kieperen.

Charica

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-09 16:00

De bloemenspuit heeft bij mij wonderen gedaan.
Veel katten houden niet van water.
Gewoon blijven zitten waar je zit, en als ze dan weer op de kast springen, gelijk spuiten met water naar ze :P
Meestal springen ze er dan wel af.
Voor de rest, zorg dat ze genoeg te doen hebben in huis, speeltjes, krabpaal, verstop snoepjes etc.
En als dat niet werkt, een tikje op de neus geven. Niet 5 minuten na dat ze stout zijn geweest, gelijk ingrijpen.
Anders begrijpen ze het weer niet... -_-' Dus het is even opletten allemaal :D Succes!

Solaria_Liz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-05-09 16:45

haha helaas kan ik daar niet over mee praten :P
Tippy let helemaal niet op de plantenspuit ... die moet ik echt in het nekvel pakken en onder de douche doen..

Letizia

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-09 22:53

Mijn katten deden dit in mijn vorige huis ook (heb nu een huis met afgezette tuin), er was weinig aan te doen, dan je huis er op aan te passen, boeken kast zo inrichten dat ze er niet in kunnen komen, vazen vast plakken met dubbelzijdig plakband en verzin zo nog maar wat. Nu mogen ze niet meer in de woonkamer zonder dat ik er bij ben, bank is geruïneerd, stoelen ook, maar daar heeft m'n moeder mooi stoelhoezen voor gemaakt. Verder zijn er heel wat dingetjes kapot gegaan. Ik had daar geen buiten voor ze en dan zoekekn ze toch 'n andere manier om hun energie kwijt te raken.