Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
MirjamN schreef:Wat een mooi verhaal! Ik heb zelf maandag eind van de middag een kitten gevonden, of eigenlijk twee. De ene was dood, maar de andere miauwde om het hardst. Waarschijnlijk uit het nest gevallen van een meter of drie hoog. Het nest weten we niet precies te vinden en we kunnen er niet bij (in een schuur), dus besloten de kitten mee t enemen en proberen groot te brengen. Wat kun je anders doen? Inslapen vind ik geen optie. Zo'n beestje met zoveel levenslust? hij/zij is zo ondernemend! De oogjes ook nog dicht, dus misschien een week oud? De afgelopen twee dagen zijn voorspeodig gegaan, hij drinkt kittenmelk uit de spuit en plast en poept, dus fysiek is ie in orde. hij mist wel het nestje geloof ik, zo aan het gemiauw te horen. alleen nu komt het probleem: vrijdagochtend vertrekken we naar frankrijk met de tent en dan kan de poes niet mee. Te koud en onvoldoende goede faciliteiten. Ik ben de hele dag al op zoek naar opvang, maar het wil niet lukken. Als jullie suggesties hebben, dan heel graag! Ik woon op Goeree-Overflakkee...
MirjamN schreef:@Simone: we gaan 4 dagen naar Frankrijk op wedstrijd (met paard). dus ik zit dan ook nog de hele dag te paard, maar ben maandag wel weer terug. Ik wil de kitten daarna terug, tenzij hij ergens anders een beter plekje heeft dan bij mij. Zijn welzijn gaat voor! Na afspenen (of hoe noem je dat bij een kat), mag hij zoweizo bij ons blijven! Ik heb al een paar adressen geprobeerd, maar daar kun je hem alleen voor altijd brengen end an krijg je hem niet meer terug! En nu hij mijn hart eenmaal heeft gestolen, wil ik hem graag houden!
Diablo schreef:Denk je er wel om dat je hun buikje masseert na het drinken?