he allemaal! Sorry, ik was even afwezig, moet ook nog hondenvoer verdiend worden hier 
De update! Tja, helaas nog steeds geen vermissing, melding, post of iets! Heb wel via Marktplaats een hoopvol baasje gehad die mij een foto stuurde, maar moest haar helaas teleurstellen, wel heel sneu! Ze was haar hele grote hond kwijt en dit is echt een kleintje..
Maar goed, we zijn inmiddels alweer een week verder en het beestje gaat met sprongen vooruit! Het blijft bang om alleen te zijn, beweeg ik, beweegt het ook, sta ik op, springt het op etc. Maar het gaat stukken beter, ik bouw langzaam het alleen zijn op, want tja, ik moet soms toch echt even naar boven en ga het niet op en neer tillen, dat moet het maar leren! Het piepen is over, het blijft nu onderaan de trap staan of hobbelt de tuin in, maar komt wel elke paar tellen even checken of ik er ben. We zijn ook goed bezig met de zindelijkheid, als je goed oplet, zie je gewoon wanneer er iets 'komt' en dan is het hup, naar buiten en heel enthousiast zijn als het plast of poept. Helaas op straat doet het niks, toch nog eng denk ik, al die vreemde geuren, maar ook daar doen we ons best voor!
Met mannen gaat het ook beter, het komt voorzichtig naar mijn vader toe en was dolgelukkig met het koekje wat het kreeg, haha! Ook is het niet meer zo bang als je op het diertje afkomt, eerst ging het ineen krimpen of op de rug liggen, nu doet het het koppie omlaag en kan iedereen aaien.
Met de kat gaat het ook goed, het weet dat het niks mag doen inmiddels (al weet ik niet wat er gebeurt als ik even niet kijk of boven bent), maar het kent nu In de mand en blijft daar ook (moet het wel blijven herhalen, maar het doet het iig,
). De kat daagt lekker uit, gaat aan het mandje snuffelen enzo, maar dat hoort erbij. Vandaag in de tuin waren ze ook samen en eigenlijk talen ze niet naar elkaar, tot de kat gaat rennen, dan wordt het lastig om niet de achtervolging in te zetten.
Maar het is een super slim beestje, mijn vriend heeft het eens goed onderzocht en het is nog een jong diertje. De oortjes zitten wel vieze plekjes aan (korstjes, plekjes), maar niks ernstigs. Het stinkt ook nog de tent uit, maar ja, er zijn ergere dingen en ik laat het nu vooral eerst lekker zichzelf zijn, voordat ik 'enge' dingen uit ga halen zoals wassen, want water, dat vindt het niet zo leuk.
Met de andere hond gaat het geweldig, ze racen om het hardst en rollen door de tuin als gekken..
Tja, er valt nog zoveel meer te vertellen, maar dan wordt het een nog langer verhaal! Kan alleen maar zeggen dat het gewoon goed gaat en dat als er een baasje gevonden wordt, ik het dan echt wel even moeilijk zal krijgen, je hecht je ontzettend snel aan dit vrolijke super drukke mormel! Maar ja, er zal maar ergens een treurend baasje zijn en dan moet je er wel alles aan gedaan hebben die te vinden, anders rust er geen zegen op, zeg ik maar zo! Maar wordt er geen baasje gevonden, dan blijft het gewoon hier hoor, komt allemaal wel goed!
Nou, dit was even een update, leuk dat iedereen zo mee leeft!