Hond stikt uit z'n mond

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

corientjuhh

Re: Hond stikt uit z'n mond

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-09 10:51

ontstoken tandvlees?

BoGi

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-09 10:53

ik geef Maya elke 2 dagen een denta stick, maar dan die met menthol geur.. (geloof Bonzo) ze vind ze niet lekker, maar uiteindelijk eet ze hem op.
Ik geloof niet zo in spul door het water heen..
Aangezien een kat of hond niet gorgelt, komt het ook niet door de hele bek.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-09 11:14

dentasticks doen naar mijn mening niets.. ze zijn zacht, en je moet echt goed uitkijken welke je geeft, sommige mensen willen de grote sticks aan een kleiner hondje geven, en lezen de kleine lettertjes niet, in die kleine lettertjes staat vanaf welk gewicht die sticks gegeven mogen worden, en zo krijg je dat een kleine hond de verkeerde sticks krijgt.
het spul door het water komt wel door de hele mond, de hond drinkt het, en gebruikt zijn tong er bij, dus het gaat van voor naar achter zeg maar. dat spul van Sire is niet alleen voor de adem, maar ook effectief tegen tandsteen als de hond een bot kauwt, ik geloofde het eerst ook niet, en vond het onzin, maar het werkt wel bij onze honden :j

BoGi

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-09 11:18

Dan zal ik die onthouden.. Wie niet waagt wie niet wint..
Ik moet zeggen dat op de denta sticks Maya het goed doet. Zelfs als ze paarden hoeven heeft gegeten, ruikt ze niet.

Diane65

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-09 17:59

Nee, maar zijn tong poetst hij ook niet en daar loopt dit water met dat spul wel overheen.
Ik gebruik dus wel spul door het water en ik merk de helft verschil. Hij ruikt nog steeds niet naar rozen uit zijn bek, maar zo smerig als het eerst was is het gelukkig niet meer. :+

BoGi schreef:
ik geef Maya elke 2 dagen een denta stick, maar dan die met menthol geur.. (geloof Bonzo) ze vind ze niet lekker, maar uiteindelijk eet ze hem op.
Ik geloof niet zo in spul door het water heen..
Aangezien een kat of hond niet gorgelt, komt het ook niet door de hele bek.

parouscha

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-09 23:19

Super dan ga ik dat bestellen :j

Kan je het ook nog goedkoper krijgen(nederlander he :D ) of is dit al goedkoop?

parouscha

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-09 23:21

dees_daan schreef:
dentasticks doen naar mijn mening niets.. ze zijn zacht, en je moet echt goed uitkijken welke je geeft, sommige mensen willen de grote sticks aan een kleiner hondje geven, en lezen de kleine lettertjes niet, in die kleine lettertjes staat vanaf welk gewicht die sticks gegeven mogen worden, en zo krijg je dat een kleine hond de verkeerde sticks krijgt.
het spul door het water komt wel door de hele mond, de hond drinkt het, en gebruikt zijn tong er bij, dus het gaat van voor naar achter zeg maar. dat spul van Sire is niet alleen voor de adem, maar ook effectief tegen tandsteen als de hond een bot kauwt, ik geloofde het eerst ook niet, en vond het onzin, maar het werkt wel bij onze honden :j

Je hebt het over Sire, welk spul is dat precies dan :?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-09 09:21

Dental Care heet het. het is blauw spul, verkrijgbaar in de dierenwinkel :)