Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
x_Sannee schreef:Wat ik trouwens wel een beetje jammer vindt, je gaat met iedereen in discussie die zijn/haar stamboomloze hondje 'Chihuahua' noemt. En zelf heb je 3 stamboomloze hondjes en het zijn allemaal 'Chihuahua's'. Terwijl de een niet eens aan de raskenmerken voldoet (te zwaar) maar het zijn wel raszuivere hondjes!
Ik vind Boo een heel leuk pupje hoor, maar waarom ben je er zo zeker van dat ze een echte Chi is, en waarom heb je geen 1 met stamboom gekocht om een broodfok hond te voorkomen? Dit kan toch ook een broodfokhondje zijn?
x_Sannee schreef:Wat ik trouwens wel een beetje jammer vindt, je gaat met iedereen in discussie die zijn/haar stamboomloze hondje 'Chihuahua' noemt. En zelf heb je 3 stamboomloze hondjes en het zijn allemaal 'Chihuahua's'. Terwijl de een niet eens aan de raskenmerken voldoet (te zwaar) maar het zijn wel raszuivere hondjes!
Ik vind Boo een heel leuk pupje hoor, maar waarom ben je er zo zeker van dat ze een echte Chi is, en waarom heb je geen 1 met stamboom gekocht om een broodfok hond te voorkomen? Dit kan toch ook een broodfokhondje zijn?
xRONINIx schreef:ik heb daar een leer tuigje met de amerikaanse vlag daar gekocht en een leer tuigje met strass steentjes!(vogelkelder)
en ik koop ook regelmatig halsbandjes en tuigjes bij sanoki in waldeck,maar die gaat volgens mij ook verhuizen![]()
en anders bij vip dog![]()
ik had nl precies hetzelfde probleem!
Klijntjuh schreef:de opmerkingen van xsannne worden zomaar geplaatst, als een soort vooroordeel/alsof ik hetzelfde doe als zij.
Dit is nogal anders, aangezien ik wel weet wat voor hondje ik koop, en bij wie. En ik blijf niet alsof mijn hond anders niets waard is volhouden dat het chihuahua's zijn.
Er zijn namelijk maar enkele tientallen hondjes die in Nederland chihuahua genoemd mogen worden.maar xsanne haar opmerking/ verwijt verhaal is een losstaand vooroordeel en een 'terugpak' verhaaldje op de vragen die ik had over haar hondje. Vandaar dat ik er niet verder op in wilde gaan
LimaMambo schreef:Klijntjuh schreef:de opmerkingen van xsannne worden zomaar geplaatst, als een soort vooroordeel/alsof ik hetzelfde doe als zij.
Dit is nogal anders, aangezien ik wel weet wat voor hondje ik koop, en bij wie. En ik blijf niet alsof mijn hond anders niets waard is volhouden dat het chihuahua's zijn.
Er zijn namelijk maar enkele tientallen hondjes die in Nederland chihuahua genoemd mogen worden.maar xsanne haar opmerking/ verwijt verhaal is een losstaand vooroordeel en een 'terugpak' verhaaldje op de vragen die ik had over haar hondje. Vandaar dat ik er niet verder op in wilde gaan
goed zo
want iemand afbranden terwijl ze er zelf stellig van overtuigd is dat haar hondje een russian toy is terwijl het gewoon een leuk vuilnisbakkie is.. daar moet je je niks van aan trekken
zo... ik ga nu lekker met mijn labrador spelen
Klijntjuh schreef:@[*olduser*], ik ga er nieteens op in... smerig is dit gewoon, echt waar. bah.
vooroordelen,vooroordelen en nog eens vooroordelen.
De herplaatser lag inmiddels te vechten met de anderen, en heeft nu een super plek, en ik ben blij dat ik haar bij die mensen vandaan had gehaald!
Smerig om zo te oordelen.
Word je daar nou echt zelf gelukkiger van?
@hannah, ik heb er naar gezocht, maar nog niet gevonden. Ik ga eens wat op internet bestellen ;P