Is ze ziek?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Pistasche

Re: Is ze ziek?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-09 22:52

Dat voer (supreme selective) is wel goed ja! Dat kreeg ik ook mee toen mijn konijn geopereerd was. Onze 2 jonge konijnen krijgen nu beaphar care +, supervoer, echt een aanrader. Wel prijzig, 10 euro per 1,5 kilo maar ze eten er heel erg goed van en de geur die van het eten afkomt is ook heel goed. En 7-8 jaar is wat Chiqa al zegt helemaal niet zo oud, ons konijn wat ik hierboven noemde die geopereerd was is ongeveer 8 geworden maar de DA zei dat als hij het overleeft had makkelijk 12 had kunnen worden.

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-09 09:33

science selective is erg goed, maar niet om af te vallen. de enige remedie daarvoor is minder brok voeren en meer hooi.

je arts kan heel makkelijk nagaan of er problemen zijn met de baarmoeder; namelijk met een echo. de kosten hiervoor zijn zo'n 40-50 euro.
een sterrilisatie kost zo'n 100 euro

StillAngel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-05-09 12:42

12 jaar? Goh, ik vind 8 al oud haha maar goed als ze ouder kan worden doe ik er alles aan natuurlijk. Ja ze vond het absoluut niet prettig als je bij haar baarmoeder zat te drukken zeg maar (de da deed dat) maar ik kijk het nu even aan, als ze nu opeens echt ziek wordt dan doe ik het natuurlijk wel.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-09 14:26

StillAngel schreef:
12 jaar? Goh, ik vind 8 al oud haha

Nee dat is nog verschrikelijk jong, mijn konijnen halen allemaal de leeftijd van toch echt wel een jaar of 15.
Een is eerder egstorven lag plots dood in het hok, maar het konijn in mijn porfiel is ook al weer 14 jaar.