Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

. Heeft ze lekker de ruimte, kan ze liggen zoals ze wil. Heb voor mijn golden ook een bench gehad, was de grootste maat, terwijl hij echt niet vreselijk groot was. Maarja, als je het dan toch doet kan je het beter groot doen
. En ons huis is groot genoeg, kan me voorstellen dat als je klein woont dat het dan wel een groot ding is
. Chiqa schreef:Nou heb een maat 107 gekocht hoor, alleen nooit bij stil gestaan de deur draaid de verkeerde kant op![]()
Dus kan ik morgen weer heen, deze kan ik namelijk niet kwijt.
Baal echt als een stekker, de winkel deed ook erg moeilijk over het terugnemen.
Maar wat een colos, ach nu staan mn meubels weer eens anders en dat geeft ook weer een hoop ruimte.Jakary schreef:Goed dat je zegt dat het kan verschillen, want ik moet een nieuwe halen en ik zou ook eentje willen waarvan het deurtje anders open gaat.
Mindim schreef:Ik heb een bench voor een boxer van 70 cm schofthoogte en 40 kilo. De bench die voor een boxer werd geadviseerd, bleek veel te klein.

Mindim schreef:Onze hond sloopt niet, dus dat scheelt een hoop. De bank barricadeer ik door er iets op te leggen, kleine moeite en hij gaat er dan niet op.