Quellian schreef:Ik vind het afschúwelijk om dit te lezen, een dier dood door gemakzucht, onoplettendheid en desinteresse van de mens. Gatverdamme.
Eens!
Je ouders zijn geen dieren waard!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Froexiie schreef:JustaLive schreef:de DA had gezecht dat de kat helemaal in shock was waarschijnlijk omdat het zijn eerste keer wasJustaLive schreef:De DA zei datze het alleen moest doen
Als de DA dit toch gezegd heeft? Als de kat in shock was, en de DA dacht dat hij niets meer kon doen?
Laika schreef:Dan had de dierenarts op zijn minst het lijden kunnen verkorten door het diertje in te laten slapen. Volgens het verhaal hierboven was het om 5 uur smiddags al mis.
Ik wens TS veel sterkte, en haar ouders de wijsheid het maar bij de varkens te houden.
Froexiie schreef:Ja ik ben het er mee eens dat de DA haar een spuitje had kunnen geven. Maar daar kan TS verder weinig aan doen.
_Miesje_ schreef:Veel sterkte!
Had jullie poes niet verdiend en je hebt gedaan wat je kon! Je bent pas 13!
De reacties van sommige mensen daar kan je echt woest om worden! Zie ook steeds dezelfde mensen die elke keer weer hetzelfde commentaar geven bij dit soort topics. Het lijkt wel of ze er naar zoeken... triest gewoon!
JustaLive schreef:En nee bokt, helaas. Deze keer hoef je bij mij NIET met de smoes te komen, " we proberen je alleen maar te helpen en goede adviezen te geven" want zoiets als "jou ouders zijn geen dieren waard" is voor mij geen advies. Spreek ze er zelf maar op aan dan. En houd hier gewoon je mond dicht.
Bah, Bokt. Wat ontsettend kinderachtig weer!
JustaLive schreef:mindfields: Nou blijkbaar wel
Als jullie nou eens weer even lekker "boktkinderachtig" gaan doen.
Waarom denken jullie dat ik het hier geplaatst heb? Om te wachten op jullie zo ontsettend lieve adviezen? Nee, daar vroeg ik niet om. Kom er dan ook niet mee aan!
Ik ben verrek 13. ik was alleen thuis, wat wil je verdomme dat ik doe?!
Waarom dan wel eigenlijk? Wat had je als reacties verwacht?
En nee bokt, helaas. Deze keer hoef je bij mij NIET met de smoes te komen, " we proberen je alleen maar te helpen en goede adviezen te geven" want zoiets als "jou ouders zijn geen dieren waard" is voor mij geen advies. Spreek ze er zelf maar op aan dan. En houd hier gewoon je mond dicht.
Persoonlijk hoop ik dus wel dat JIJ ervan kan leren, wat je wel had kunnen doen, (later als je groot bent). Dus niet zoals jouw ouders dit hebben aangepakt.
Bah, Bokt. Wat ontsettend kinderachtig weer!
JustaLive schreef:NoaC: Jeej wat ben jij een kleuter. Heb je soms nooit de regel geleerd van je "voor jou zeker oh zo lieve diervriendelijke" paps en mams: Je mag je mening geven, aan alles en iedereen, zonder iemand er mee te kwetsen?!
JustaLive schreef:Ja nou ga jij ze even opbellen dan ? "Hallo, ja met iemand van uw dochter op internet, BAH ik walg van u!"
Nou heel geestig,
2e keer. Als het van jullie zo nodig aan mijn ouders licht. Wat doe je dan hier in dit topic?!
NoaC: Jeej wat ben jij een kleuter. Heb je soms nooit de regel geleerd van je "voor jou zeker oh zo lieve diervriendelijke" paps en mams: Je mag je mening geven, aan alles en iedereen, zonder iemand er mee te kwetsen?!
TTO zeker![]()
![]()
_Miesje_ schreef:Het is wel logisch dat jullie haar kwetsen met haar ouders!
Jullie kennen haar ouders niet eens! Ga dan niet bij haar aanbellen je bent geen 6 meer! Zei had er graag bij willen zijn maar dat mocht niet van haar ouders. Als je er zo graag een drama van wilt maken bel haar ouders dan ff op.
_Miesje_ schreef:Het is wel logisch dat jullie haar kwetsen met haar ouders!
Jullie kennen haar ouders niet eens! Ga dan niet bij haar aanbellen je bent geen 6 meer! Zei had er graag bij willen zijn maar dat mocht niet van haar ouders. Als je er zo graag een drama van wilt maken bel haar ouders dan ff op.