Waarom hebben jullie de poes eigenlijk niet laten steriliseren? Als het toch eigenlijk niet de bedoeling was dat ze zou jongen? Poezenpil is toch niet zo heel goed voor ze, geeft ze enorm verhoogde kans op melkkliertumoren enzo :S
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Liezel1 schreef:Chiqa, ik kan me prima voorstellen dat als je zelf een tweeling op de wereld zet die 3 maanden te vroeg geboren is, je wéken in het ziekehuis moet blijven en je meermaals te horen krijgt dat je afscheid moet nemen van je dochter die zowat in de palm van je hand past.... dat je niet denkt aan de poezenpil.
Dit is wel even héél wat anders dan iemand die bewust een krolse kat op straat zet om gedekt te worden door de eerste de beste kater die langskomt.
Terwijl poeslief gedekt werd, was de TS alvast de muziek aan het uitzoeken die gedraaid moest worden bij de begrafenis van hun kindje.....
x_Marr schreef:Dan moet jij je toch ook kunnen voorstellen dat niet heel bokt dat weet?
lonneke schreef:ohh jeetje... dan ben ik ook geen goed baas. mijn kat is een paar weken terug van t balkon gesprongen toen ze krols was en kan nu dus ook zwanger zijn want ze is een nachtje buiten geweest. nou, dan ben ik maar een hele slechte baas.
@ts, ik hoop dat je lieve tehuizen vind voor je jonge kroost.
crossmonster schreef:Ze hebben leuke kleuren, als het torties zijn (driekleuren) zijn het vrijwel altijd meisjes.