Actieve hond ?!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

nowornever

Re: Actieve hond ?!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-09 18:31

Mijn hond loopt minimaal 3 uur per dag los in het bos en dan nog twee keer 20 minuten aan de lijn maar na drie uur rennen is ze nog zo gek als een ui. Zij is alleen moe te krijgen door denkspelletjes maar beweging is wel heel belangrijk anders word ze heel zenuwachtig als ze een dag iets minder doet is ze super nerveus.

diana

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-09 18:48

niet iedereen heeft elke dag tijd om 3 uur met zijn honden te gaan wandelen.
ik vind dat ze het goed aanpakt,idd roeien met de riemen die je hebt.

nowornever

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-09 18:53

Maar ik heb ook geen tijd om drie uur te wandelen op de dagen dat ik werk. Maar dan gaat ze met de uitlaatservice mee en dan gaat ze minimaal 2 tot 3 uur het bos in. En ik ga s`avonds een uur met haar weg.

me_myself_i

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-09 19:40

haha ja volgens mij is het terrier eigen dat ze onvermoeibaar zijn xd onze terrier kruising kan je zo lang door het bos mee lopen (los!) samen met een andere hond zodat ze elkaar moe kunnen maken.. nou na een half uur staat ze je weer aan te kijken van: zow baasie ! hup van die bank af gaan we nog een keer?! :D En 3 uur wandelen per dag is denk ik niet haalbaar voor iedereen maar als je 3 x een half uur gaat is het toch al meer het aantal uur wat de gemiddelde hondeneigenaar aan uitlaten besteedt (schat ik zo) :D ik vind dat ze het goed doet, niet iedereen van die leeftijd zou intensief met andermans hond bezig zijn als je zelf ook nog vanalles te doen hebt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-09 08:08

Ik vind ook dat TS het goed doet, en ik vind het heel lief dat ze zich om de hond van een ander zo bekommert, daar zou mening mens een voorbeeld aan kunnen nemen :j