De cockerspaniel van mijn moeder is allergisch voor CGKS-stoffen en met Lavor gaat het prima!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
XoNo schreef:Je bent naar advies op zoek en als iedereen meldt dat je moet stoppen met Lidl blikvlees, en daar doe je vervolgens niets mee, waarom niet? Wat is dan voor jou de reden om dat wél te blijven voeren? Daar ben ik dan wel nieuwsgierig naar. Goede voeding is voor zowel een opgroeiende pup als een volledig uitgegroeide hond erg belangrijk.
sibbe schreef:ik ga dat voer bij de dommelse watermolen halen dat is een diervoerder van groot en kleine dieren en vee en deskundige mensen.
en voor de rest blijft het gewoon wat het is voor de andere twee
Chiqa schreef:XoNo schreef:Je bent naar advies op zoek en als iedereen meldt dat je moet stoppen met Lidl blikvlees, en daar doe je vervolgens niets mee, waarom niet? Wat is dan voor jou de reden om dat wél te blijven voeren? Daar ben ik dan wel nieuwsgierig naar. Goede voeding is voor zowel een opgroeiende pup als een volledig uitgegroeide hond erg belangrijk.
Ik loop hier met dezelfde vraag rond, je opent een topic met de vraag wat voor voer je het beste kan geven aan een boerboel, er worden wat tips aangedragen zoals een large breed puppenvoer van Royal canin of Hills, of een goed evrsvoer (KVV) maar uit het onderstaande;sibbe schreef:ik ga dat voer bij de dommelse watermolen halen dat is een diervoerder van groot en kleine dieren en vee en deskundige mensen.
Dan staat je keus toch al vast![]()
Waarom vraag je dan om advies?
XoNo schreef:Nou, ik ben er klaar meeAls Chiqa de spijker op zijn kop slaat, dan moet ze alles lezen?
Wat denk je dat ze gedaan heeft?
Als je volgende keer nou weer allang uitgestippeld heb hoe je het gaat doen en dat je je andere honden bagger blijft voeren, kom hier dan niet eerst onze tijd verdoen door naar advies te vragen. Scheelt ons allemaal een hoop ergenissen.
sibbe schreef:lees even alles
sibbe schreef:ik ga dat voer bij de dommelse watermolen halen dat is een diervoerder van groot en kleine dieren en vee en deskundige mensen.
XoNo schreef:Als je volgende keer nou weer allang uitgestippeld heb hoe je het gaat doen en dat je je andere honden bagger blijft voeren, kom hier dan niet eerst onze tijd verdoen door naar advies te vragen. Scheelt ons allemaal een hoop ergenissen