Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Sassy4barrel schreef:Info van Prins (natuurlijke brok): (prins verkoopt dus hondenvoer: brok ! droogvoer, maar raad vleesvoeding naast de brokken aan !)
Vers vlees kunt u om verschillende reden aan uw hond geven.
Bij een onbalans in de stofwisseling, veroorzaakt door een verkeerde voeding of voedingsmethode, waardoor de vertering niet meer optimaal functioneert.
Vers vlees kan helpen dit te verbeteren en zorgen dat er weer een goede enzymen aanmaak is en een optimale darmflora. Na gemiddeld een week vers vlees voeding is de verteringsbalans weer hersteld en kunt u weer op droogvoer overstappen.
Tevens komt het de vertering van de hond ten goede als u naast de brokken bijvoorbeeld een vers vlees dag per week aan uw huisdier geeft. Hierdoor blijft de vertering van de brokken ook optimaal en is er dus een goede opname van voedingsstoffen. Doordat het vlees vers is, en dus onverhit, blijven natuurlijke vitaminen en mineralen behouden. Kortom: verbetert de darmflora en de aanmaak van enzymen wat weer zorgt voor een goede vertering.
Het heeft een hoge acceptatie waardoor kieskeurige honden en katten het ook erg lekker vinden, en door de hoge verteerbaarheid produceert uw huisdier weinig ontlasting. Bevat geen chemische anti-oxidanten en kleur- geur en smaakstoffen.
Verbetert de gehele conditie van de hond en kat.
XoNo schreef:Dat je er niemand over hoort, zegt nog niet dat juist goed is. Ik zeg niet dat het schadelijk is, alleen wordt het verteringsproces er niet makkelijker op als je brok met vers samen voert.
Als de TS zich ongemakkelijk voelt bij het feit dat haar hond schraal is, dan moet ze er wat aan doen en dat is mijn tip. Alleen omdat jij misschien vindt dat het onzin is, wil nog niet zeggen dat het ook zo is.
Chiqa schreef:Sassy4barrel schreef:Info van Prins (natuurlijke brok): (prins verkoopt dus hondenvoer: brok ! droogvoer, maar raad vleesvoeding naast de brokken aan !)
Vers vlees kunt u om verschillende reden aan uw hond geven.
Bij een onbalans in de stofwisseling, veroorzaakt door een verkeerde voeding of voedingsmethode, waardoor de vertering niet meer optimaal functioneert.
Vers vlees kan helpen dit te verbeteren en zorgen dat er weer een goede enzymen aanmaak is en een optimale darmflora. Na gemiddeld een week vers vlees voeding is de verteringsbalans weer hersteld en kunt u weer op droogvoer overstappen.
Tevens komt het de vertering van de hond ten goede als u naast de brokken bijvoorbeeld een vers vlees dag per week aan uw huisdier geeft. Hierdoor blijft de vertering van de brokken ook optimaal en is er dus een goede opname van voedingsstoffen. Doordat het vlees vers is, en dus onverhit, blijven natuurlijke vitaminen en mineralen behouden. Kortom: verbetert de darmflora en de aanmaak van enzymen wat weer zorgt voor een goede vertering.
Het heeft een hoge acceptatie waardoor kieskeurige honden en katten het ook erg lekker vinden, en door de hoge verteerbaarheid produceert uw huisdier weinig ontlasting. Bevat geen chemische anti-oxidanten en kleur- geur en smaakstoffen.
Verbetert de gehele conditie van de hond en kat.
Dat zag ik GammaJe kan het prima samen voeren alleen staat hier niets over het aantal uren wat er het beste tussen kan zitten.
Sassy4barrel schreef:er staat vleesdag dus ze bedoelen volgens mij 6 dagen in de week brok , 1 dag in de week vlees.
Billy schreef:Als jij aardappels groente en vlees eet, met nog yoghurt na, verteert dat allemaal gelijk? Nee? MIsschien moet je dan toch eens overwegenom een dag aardappels, een dag groente en een dag vlees te eten in de week......
Chiqa schreef:Ow ik dacht dat het over een hond van 6 maanden oud ging die net iets te dun isJa en daar ging het nu nét niet overZe geeft een dagdeel vlees, een andere Brokken, dus begreep dit stukje al niet zo omdat dit niet er zake deed.
Sassy4barrel schreef:Ow ik dacht dat het over een hond van 6 maanden oud ging die net iets te dun is Daarom dacht ik dat een weekje vlees voor de verteringsbalans te herstellen wel goed zou zijn Dat ze smorgens brokken voert en savonds vlees lijkt me geen probleem, er zit toch genoeg tijd tussen