Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
ElCid schreef:Dan heb jij vast nog nooit je kat levensloos, met bloed uit zijn bekkie, langs de weg gevonden of uit de diepvries mogen identificeren bij de dierenambulance met een half ingedeukte kop.
Overigens vind ik dat iedereen het zelf moet weten hoor, maar ik zou het simpelweg niet kunnen verwerken om weer een kat van het wegdek te moeten schrapen.
crossmonster schreef:Uiteindelijk zijn we in een jaar tijd 9 katten verloren aan vergif en waarschijnlijk kattenvallen.
Diablo schreef:crossmonster schreef:Uiteindelijk zijn we in een jaar tijd 9 katten verloren aan vergif en waarschijnlijk kattenvallen.
Maar de kat heeft in ieder geval een mooi leven gehad, dat hij dan aan zijn einde komt door vergif of een val is niet zo erg.......(dit bedoel ik uiteraard niet sarcastisch naar jou)
ElCid schreef:Dan heb jij vast nog nooit je kat levensloos, met bloed uit zijn bekkie, langs de weg gevonden of uit de diepvries mogen identificeren bij de dierenambulance met een half ingedeukte kop.
Chiqa schreef:Wat afschuwlijk Crossmonster dat er zo'n kattenmepper bij jou in de buurt zit!!
Als dat hier zou gebeuren zou ik ze ook binnen houden natuurlijk. Ik heb een raskatje die niet verder dan de tuin komt, (Poesje) en de kater zwerft door de hele buurt.
Helaas kunnen ze ook overal vreten want er is hier zo'n mens die buiten allemaal bakjes met rotzooi zet (voer)
Diablo schreef:Ik heb vorig jaar twee katten verloren doordat ze aangereden waren. Ik heb toen twee nieuwe katjes gekregen (en ik had er nog één), maar die komen never nooit buiten. Ook kat nummer drie (die wel gewend was buiten te komen) blijft voortaan binnen.
Bij mij geen katten meer die misschien ik weet niet hoe lang op hun dood liggen te wachten.