Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Benfan schreef:Ik snap alleen niet dat de DA ja heeft gezegt, en al helemaal niet dat de kattendienst er in de eerste plaats mee accoord ging (dat maak ik wel op, maar volgens mij heb ik dat fout) Mag ik je vragen waarom je kittens wou ondertussen je er duidelijk van bewust was dat het eigelijk niet verstandig is?
Erg leuk kittens, maar het blijft een erg groot probleem al die katten. Tis een beetje ironisch dat een zwerfkat die nu eindelijk een huisje heeft kittens krijgt, je houd het probleem waardoor die kat op straat stond juist op de been. Hoe dan ook, elke kitten is er 1 teveel laat het fokken over aan mensen met verstand van zaken zodat je straks niet met een tekort zit en sterraliseer elke poes die niet voor de fok dienst doet. Zo is mijn moeder ook al zo achtelijk geweest en verwacht ook al een nestje... kan haar wel wurgen zo kwaad maken dit soort zaken me. Achtelijke acties als het op dit aankomt runt in de familie, mijn zusje had per ongeluk 2 nestjes .. ze had een kater en een poes (wat nou ongeluk, opzet!)
maar goed, blij dat je al huisjes hebt gevonden! zijn ze in ieder geval al terecht die kleine pluizebollen.
BraveSpots schreef:Nee, ik weiger. Dan krijg ik maar een waarschuwing of wat dan ook. Verdorie, hebben mensen dan echt geen verstand voor ze iets doen (of niet doen in dit geval).
Komaan zeg, eerst niet steriliseren en dan een beetje praten over dat het niet etisch verantwoord is om de kittens weg te halen. Je weet toch dat poezen zwanger worden, zo moeilijk te bedenken is dat niet. Je kon het voorkomen.