Miesje met Status-Opgezwollen ballon

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Vala

Re: Miesje met Status-Opgezwollen ballon

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-09 20:48

Ben benieuwd hoor hoeveel kittens je krijgt. Ze is echt dik!!!

sethlover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-04-09 16:18

Vandaag ook nog steeds niks :P Ik denk dat ze gewoon wacht tot zondag :D
Ik wed trouwens dat er of 4dikke inzitten, of gewoon 6kleine haha :')

Vala

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-09 16:24

Ik denk wel 10 ofzo! Sterkte :D :+

chocobroodje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-09 17:05

Euh gaat dit niet wat oftoppic?
Nou ja 6 kleintjes maar? Ik ga voor 8 en ik gok vrijdagavond in je linnenkast :D. Lekt ze nog geen melk? Heb je niet nog een foto van haar met bombuik? Ik vind er zo leuk :)

Nickeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-09 17:07

Moderatoropmerking:
Enkele totaal off-topic reacties zijn verwijderd. Hou het hier een beetje gezellig graag!

sethlover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-04-09 17:14

Haha oké je gok staat :D Ik kan niet zien of ze melk lekt, zo dichtbij mag ik nog niet komen :P

Speciaal voor jou nog een foto van mijn dikke bloedworst :D
erg charmant hoe ze hier staat :+
Afbeelding
Laatst bijgewerkt door sethlover op 22-04-09 17:37, in het totaal 1 keer bewerkt

sethlover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-04-09 17:35

en dit was het arme beest een jaar geleden, toen was ze net een maandje bij ons. Broodmager, (wel al iets bijgekomen) en ze had toen ook nog eens 4jongen erbij. Ik zie haar toch 10x liever in de staat waar ze nu in verkeerd.
Afbeelding
(Op de achtergrond zie je miezerige tijgertje als kitten :') )

Lynske78

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-09 17:37

o leuk kleine poezels. Ben benieuwd wanneer ze komen.

Mies

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-09 17:43

Benfan schreef:
Ik snap alleen niet dat de DA ja heeft gezegt, en al helemaal niet dat de kattendienst er in de eerste plaats mee accoord ging (dat maak ik wel op, maar volgens mij heb ik dat fout) Mag ik je vragen waarom je kittens wou ondertussen je er duidelijk van bewust was dat het eigelijk niet verstandig is?

Erg leuk kittens, maar het blijft een erg groot probleem al die katten. Tis een beetje ironisch dat een zwerfkat die nu eindelijk een huisje heeft kittens krijgt, je houd het probleem waardoor die kat op straat stond juist op de been. Hoe dan ook, elke kitten is er 1 teveel laat het fokken over aan mensen met verstand van zaken zodat je straks niet met een tekort zit en sterraliseer elke poes die niet voor de fok dienst doet. Zo is mijn moeder ook al zo achtelijk geweest en verwacht ook al een nestje... kan haar wel wurgen zo kwaad maken dit soort zaken me. Achtelijke acties als het op dit aankomt runt in de familie, mijn zusje had per ongeluk 2 nestjes .. ze had een kater en een poes (wat nou ongeluk, opzet!)

maar goed, blij dat je al huisjes hebt gevonden! zijn ze in ieder geval al terecht die kleine pluizebollen.

Kittens zijn PROBLEMEN? :7 1 kitten is al een teveel?
Sorry maar ik vind het niet kunnen dat je dit zegt :(

chocobroodje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-09 17:44

Oee dank je wel :D Ze is echt leuk, komt ze wel eens bij je of vind ze dat helemaal niks? Sinds ik zelf een zwervertje van toen 6 weken heb (is nu 5 jaar) Ben ik een grote kattenfan vooral zulke zwervertjes ze zijn je zo dankbaar (de meeste dan:D) Fijn om te zien dat ze zoveel is opgeknapt!

BraveSpots

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-09 17:47

Is dit een neiuwe trend? Zeggen dat je helemaal tegen bent en blabla, maar ondertussen wel volop kittens laten komen.

Strakke actie hoor, tegenstanders sussen (ik ben tegen hoor!), en toch de 'oooooooooooh, wat lief kittentjes, wat is de wereld mooi vol jonge dieren' reacties krijgen. Hulde aan de ts hoor _/-\o_ .

sethlover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-04-09 17:52

@choco-ja ze komt met haar dikke batsen gedraaid, maar aaien wil ze niet. Rent ze keihard weg :P
Ja klopt! Ik heb nooit katten mogen hebben, mijn zus is harstikke allergische. Maar deze katten, ja, ze hebben gewoon ons hart veroverd haha :D Echte charmeurs

@Bravespots, dit is denk ik een prima topic voor jou :D
[BB] 'jammer dat er weer nieuwe dieren op de wereld zijn gezet'

Loiz

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-09 17:55

Wat een dikkerd, leuk joh kittens, fijn dat je al nieuwe huisjes hebt voor ze.
Maar ik ben eigenlijk ook wel tegen, want nu 'bezetten' die nieuwe kittens huisjes waar ook een zwerfkat kan komen.
Asiels zitten propvol, zeker met de zomer in zicht, dus waarom meer erbij fokken? Ook in het asiel zitten hele leuke katten, ook kittens.
Daarnaast had ik nu nog niet gefokt als ze vorig jaar een nest heeft gehad dat overleden is en ze zelf in slechte conditie was, maar dat is jou keuze.

Miesje, elke kitten meer is er één teveel. Er zijn zoveel zwervers, bied die dan een huis inplaats van er nog meer te fokken.

BraveSpots

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-09 17:56

Nee, ik weiger. Dan krijg ik maar een waarschuwing of wat dan ook. Verdorie, hebben mensen dan echt geen verstand voor ze iets doen (of niet doen in dit geval).

Komaan zeg, eerst niet steriliseren en dan een beetje praten over dat het niet etisch verantwoord is om de kittens weg te halen. Je weet toch dat poezen zwanger worden, zo moeilijk te bedenken is dat niet. Je kon het voorkomen.

sethlover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-04-09 17:58

Dan moet ik helaas toch een TEM sturen ;)

Loiz

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-09 17:59

Ik zie niks van Bravespots wat een waarschuwing waard is eigenlijk..
Het is toch haar mening? Wat trouwens niet alleen haar mening is.

melaniepk

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-09 18:03

Wat een dikkertje zeg ! Leuke poezel :j

Mies

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-09 18:22

BraveSpots schreef:
Nee, ik weiger. Dan krijg ik maar een waarschuwing of wat dan ook. Verdorie, hebben mensen dan echt geen verstand voor ze iets doen (of niet doen in dit geval).

Komaan zeg, eerst niet steriliseren en dan een beetje praten over dat het niet etisch verantwoord is om de kittens weg te halen. Je weet toch dat poezen zwanger worden, zo moeilijk te bedenken is dat niet. Je kon het voorkomen.

Je vraagt nu wel om een hele grote discussie.... :Z

Nickeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-09 18:41

Moderatoropmerking:
Gaan jullie lekker? Dit topic loopt nu al weer een tijdje, er is gewezen op het wel of niet steriliseren van de poes en hoe en wat. De verdere discussie daarvoor kan gevoerd worden in het hier al vaker aangehaalde topic.
Maar aangezien er een paar hardnekkige mensen stug door drammen na meerdere waarschuwingen van mijn kant, gaat dit topic gewoon op slot.