crossmonster schreef:Zitten er eigenlijk papieren bij?
Dan zal de fokker het wle leuk vinden om te horen waar de poes gebleven is, en zet meteen die mensen op een zwarte lijst.
Ik weet niet of jij de namen van die mensen hebt, maar je kunt in elk geval bij de dierenbescherming melding doen van mishandeling, met de foto's
En de dierenasiels krijgen dan in hun bestand deze naam als zijnde zwarte lijst-mensen en verkopen er dan geen dieren meer aan.
Fokkers onderling doen dit idem dito.
ik heb het al gemeld bij de dierenbescherming en die gaan er werk van maken. waarschijnlijk krijgen ze een boete en mogen ze geen huisdieren meer houden. en ik ben met mijn advocaat bezig om mijn geld terug te krijgen want ze hebben me een zieke kat verkocht, ze had immers een verborgen gebrek ( eiwit allergie). als die mensen zelf met haar naar de dierenarts waren gegaan was laila een hoop leed bespaard gebleven. ik heb overigens 175 euro moeten betalen, de dierenarts rekening was ook nog eens 225 euro dus al met al een dure kat. ze heeft als het goed is stamboom, alleen vertelde die vrouw ten tijde dat ik daar was dat die nog in de verhuisdoos zat. ze woonden er op dat moment namelijk nog maar net. ik heb bij mijn advocaat aangegeven dat ik de stamboom graag wilde hebben en hij zou het meenemen in de rechtszaak die tegen hun opgestart word. mijn advocaat het hen verschillende malen geschreven (aangetekend) en ook gebeld. ze hebben nergens op gereageerd dus nu gaat hij een gerechtelijke proceduren opstarten. ik ben benieuwd wat een rechter hiervan vind.
Update: heb net de db even gebeld maar omdat er verder geen katten werden aangetroffen bij die mensen en ik zelf had kunnen weten dat dit dier ziek was kan de dierenbescherming niets tegen ze beginnen helaas.