Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Mayo schreef:We hebben 2 katten van 3 jaar oud, nu hebben we op stal een nestje en eigenlijk willen we er misschien nog wel een kitten bij. Wat zijn jullie ervaringen hiermee? Kan dat goed gaan/komen? Mijn katten hebben als kitten zijnde aan elkaar moeten wennen en na ruim een dag knokken was het ineens goed. Zou het nu ook goed (kunnen) gaan?
trustHim schreef:hoeft niet hoor twinducklin ik had eerst kater en poes en nu drie katers en poes, poes was bij iedere toevoeging het minst gediend van de nieuweling (alles is wel gecastreerd)
Mayo schreef:Chicha wil niks weten van de kittens, die speelt absoluut niet samen met hunZe slaat en blaast al gerust als ze alleen maar langs lopen en dat vind ik not done. Als ze op haar afrennen of wat dan laat ik het toe, maar alleen wanneer het een logische reactie is. Zomaar ineens vervelend naar ze doen laat ik niet toe. Ze moet wel weten dat ze niet zómaar heel boos mag doen en dat haar gedrag niet fair is op zo'n moment. Als dat wel fair is dan straf ik haar ook niet af
Amanda schreef:Mayo schreef:Chicha wil niks weten van de kittens, die speelt absoluut niet samen met hunZe slaat en blaast al gerust als ze alleen maar langs lopen en dat vind ik not done. Als ze op haar afrennen of wat dan laat ik het toe, maar alleen wanneer het een logische reactie is. Zomaar ineens vervelend naar ze doen laat ik niet toe. Ze moet wel weten dat ze niet zómaar heel boos mag doen en dat haar gedrag niet fair is op zo'n moment. Als dat wel fair is dan straf ik haar ook niet af
Op die manier. Nee, dat zou ik ook niet accepteren.