Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
is het heel week of beetje hard?

Daar eet ie mee
Ik ben netjes opgevoed, ik moet tegen de ouderen U zeggen van mijn moeder

Hij schommelt als ie zwemt
Joyckuh schreef:Katiavl: Er is lang gedacht dat ze zeldzaam waren, maar er zijn grote groepen gevonden van ze! Ze worden zo weinig aangeboden omdat niet veel mensen deze dieren willen houden, mede vanwege hun hoge prijs en omdat ze wat moeilijker te houden zijn.
wanneer komt er nou weer eens een fototopic van je verzameling huisdieren?(nog geen cocoskrab toevallig, of hoe heette hij ook alweer
)
ik vind dit egt een supergaaf beestje
maar moest meteen aan pokémon denken
aan die omanite en omastar
die zijn volgens mij afgeleid van dit mooie wezen
heel appart! cremellogek schreef:Eerlijk gezegd krijg ik hier nogal een dubbel gevoel bij. Het is idd heel bijzonder dat je deze nu hebt, maar deze diertjes worden met uitsterven bedreigd. En volgens mij is het niet gelukt om ze in gevangenschap te fokken, ze leven namelijk normaal ook behoorlijk diep in de zee.
Dus waar komt dit diertje vandaan? Heeft die winkel ze via via op een of andere manier gekregen dooor een of andere illegale vangst. Door deze te kopen stimuleer je de jacht op deze bijzondere bijna uitgestorven diertjes..
Nee, nog geen kokosnootje! Ik vind ze wel nog steeds errug gaaf!
Maar het lijkt me wijzer er even over na te denken 

dat je die prijs er voor over hebt 
ik wilde eerst een octopus aanschaffen van ruim 100 euro die maar een jaar leeft.... Wat dat betreft is deze dan goedkoper