Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
) en je niet plotseling met een heel nest muizen zit

(vreeemd verhaal...
kitten + jong muisje nu zijn ze vriendjes
) 
arian_wolf schreef:er lopen nooit muizen in mijn tuin. Toevallig zat deze er.. Hij is onwijs tam en absoluut niet onrustig maar ook weer niet rustig.. Loopt ook gewoon rond. En springt van mijn ene hand naar de andere hand. Hij ziet er niet ziek uit, maar gezond. Enkel Beetje aan de magere kant. Hij zit ook in me nek en hij zit ook graag in me capuchon. Als ik hem eruit haal is dat het eerste wat hij opzoekt
http://1.bp.blogspot.com/_tMeyXkssUZk/R ... osmuis.jpg
Zo ziet hij er uit
) ik denk toch echt dat hij iets op heeft. Gewoon buiten zetten wat wilde muizen worden niet gelukkig in gevangenschap dan kun je beter een muisje bij een fokker kopen. 
Ze zeiden allemaal dat het een wilde muis was. Iemand van de dierenwinkel had hem ook gezien. Had hem meegenomen, hij zat toch lekker warm in me nek.
Deze bosmuis was iniedergeval niet hyperactief, wel gewoon zoals ik een tamme muis ken.
ze zijn er in allerlei prachtige kleuren en ik vind ze het leukst in een aquarium zodat ze lekker kunnen wrotten en een flinke klim-installatie.Paar wc/keukenrollen,trainingsmolen en je hebt een muizenparadijs
Een rat kan je toch alleen nemen? Dan trekt hij ook wat meer naar mij toe zei iemand die daar werkte.
....ik heb er vroeger ook een aantal gehad en altijd per 1.Je moet wel veel met hem/haar bezig zijn.
ging altijd huiswerk mee maken en ben ook wel eens in slaap gevallen op mijn bed 's middags.Werd wakker...sjips...waar is rat
,rat lag lekker te pitten en keek geërgerd toen ik overeind kwam en hem oppakte.Was lekker warm