goedkope pups kopen voor een spotprijs?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-09 23:39

En dan nog kan iemand zich goed over een ras hebben laten inlichten, en dan is het geen impulsaankoop meer, maar eerder een shoppen naar een betaalbare hond van je favoriete ras.

En impulsaankopen hoeven niet per definitie verkeerd terecht te komen.

Limanade

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-04-09 23:40

Cassidy schreef:
En dan nog kan iemand zich goed over een ras hebben laten inlichten, en dan is het geen impulsaankoop meermm, m,aar eerder een shoppen naar een betaalbare hond van je favoriete ras.

maar een snugger iemand koopt geen hond online ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-09 23:41

Cassidy schreef:
En dan nog kan iemand zich goed over een ras hebben laten inlichten, en dan is het geen impulsaankoop meer, maar eerder een shoppen naar een betaalbare hond van je favoriete ras.

nee mijn honden hebben het goed maar ik moet eerlijk zeggen, ik wisr echt niets over staffords, vond ze gewoon schattig en heb er ook heel erg weinig voor betaald ( 50 euro per hond)

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-09 23:42

LimaMambo schreef:
http://www.hondenpups.be/

en klik ook even verder dan je neus lang is ;)

Haha er staat zelfs een banner op van polski transport. Geniale site. Ik ben zo tegen die puppykennels...

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-09 23:43

Citaat:
Dit ras is zeer geschikt voor een gezin met jonge kinderen die het hondje als speelgoed zullen zien.

Chihuahua's houden er van om aangekleed te worden en om hun korte pootjes te sparen zitten ze met veel plezier in een handtas

Jongens, ik heb de slappe lach...

Anoniem

Re: goedkope pups kopen voor een spotprijs?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-09 23:45

lieveli, je moet er wek bij bedenken dat er mensen zijn die dit geloven he! neem bijv mijn broer die dacht echt dat zijn pup een rasechte gezonde hond was met een topstamboom, die hij pas een jaar later kon aanvragen. En die onderbeet die hoort er gewoon bij.

Ik bedoel te zeggen dat er nu eenmaal mensen zijn die echt overal intrappen

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-09 23:47

Mijn oom en tante hebben 16 jaar geleden een hond gekocht. In Belgie, van de vogeltjesmarkt in Antwerpen. De hond is eind vorig jaar op de leeftijd van 15 jaar overleden na een hersenbloeding. Ze hebben geluk gehad en een gezonde pup getroffen, en ik kan ze toch echt niet dom vinden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-09 23:49

cassidy: je snapt me geloof ik niet, juist dankzij mensen die overal maar een hond vandaan halen ( zoals jou oom en tante en zoals mijn broer) blijft de handel in oostblok hondjes ook zo actief!

Limanade

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-04-09 23:49

Cassidy schreef:
Mijn oom en tante hebben 16 jaar geleden een hond gekocht. In Belgie, van de vogeltjesmarkt in Antwerpen. De hond is eind vorig jaar op de leeftijd van 15 jaar overleden na een hersenbloeding. Ze hebben geluk gehad en een gezonde pup getroffen, en ik kan ze toch echt niet dom vinden.

dat vind ik heel anders dan een hond kopen in een webshop zonder irl te hebben gezien

al vind ik het ook niet slim.. maar 16 jaar geleden was er ook niet zoveel bekend over broodfok dus is het ze vergeven :P

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-09 23:53

De pup was van Belgische fokkers en in huis geboren, zat een stamboom bij. Ze hadden 1 nest en 4 pups.
Nu de hond is overleden komt er geen nieuwe, ze zijn zelf wat ouder, de kinderen de deur uit en ze willen meer gaan reizen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-09 23:54

Cassidy schreef:
De pup was van Belgische fokkers en in huis geboren, zat een stamboom bij.
Nu de hond is overleden komt er geen nieuwe, ze zijn zelf wat ouder, de kinderen de deur uit en ze willen meer gaan reizen.

dus was het ook niet zomaar een hondje van een of andere markt, jouw situatie is dus compleet anders!

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-09 00:04

Ze waren op dat moment een weekend weg, en komen met een hond thuis, en de vogeltjesmarkt is nou ook geen plek om een hond aan te bieden als je een fokker bent die de verantwoording neemt om een goed baasje te vinden, en als aspirant koper om een dier aan te schaffen zonder erfelijke gebreken. Stamboom of geen stamboom. Want negen van de tien pups via de puppymills hebben ook papieren!

Jacimatho

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-09 01:23