Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
marleen_usar schreef:Geen paniek, gewoon naar de D.A misschien iets in het bekkie of zo wat niet goed zit? Mijn dochter kan ook ziet zelf naar de D.a daar heeft ze mij voor nodig,je hebt goed gehandeld hoor.
Utixo schreef:Super dat je vandaag al naar de DA gaat! Dikke pluim. Vanavond past je kat ook prima in een doos hoor. En ik heb het ooit eens gepresteerd om een kat met een konijnentuigje en een hondenriem naar de DA te brengen. Je moet wat. Ook een boodschappenkrat doet goed werk.
Hobby schreef:Ik kan heel goed begrijpen dat je afhankelijk van een ander bent voor het vervoer. Het is alleen wel erg fijn dat jullie vanavond al terecht kunnen bij de dierenarts en jullie niet nog een nacht afwachten bij een kat die niet wil eten. Als je op de fiets naar de supermarkt kunt, zou je natuurlijk altijd kunnen proberen of hij misschien wat blikvoer wil eten (aangemaakt met een beetje warm water ruikt het extra lekker voor ze). Kan je meteen een doos meenemenSucces!
Utixo schreef:Jeetje XoNo, wat een wijsheid heb jij in pacht. Rustig, door hier boos te worden op de TS bereik je helemaal niets.
cile205 schreef:ik begrijp XoNo wel. ik heb ook zoiets van, beest niet eten, meteen naar de da. wat nou geen doosje, mijn beest zou daar hoe dan ook komen..en mijn vader die nee zegt??? dat moet hier is gebeuren... dan ging ik zelf op men fietstje, en wedden dat het me lukte?! En liet ik de rekening mooi opsturen.. probleem opgelost..
Sommige mensen zijn geen dieren waard..
Utixo schreef:En niet iedereen kan dat soort geintjes flikken.
Ik ga hier verder de discussie niet aan met jullie. TS, fijn dat je hebt geluisterd. Als je verder nog iets wil weten mag je PB'en, laat je niet gek maken door sommige bokkers!
XoNo schreef:Sorry lifaya, ik geloof best dat je er het beste mee voor hebt, maar pas na 3 hele dagen zonder fatsoenlijke voeding naar de DA vind ik niet binnen een korte tijd, maargoed, ik ben blij dat je vanavond alsnog gaat. Ik hoop dat het niets ergs is en dat je volgende keer eerder met je dieren naar de DA gaat, want ik vind dit gewoon onnodig lijden.
Utixo schreef:fijn dat je hebt geluisterd. Als je verder nog iets wil weten mag je PB'en, laat je niet gek maken door sommige bokkers!
o0marije0o schreef:Er is een kattenvirus in omloop. Deze duurt een dag 5-6.
Onze poes heeft dit ook al gehad. Had er een week terug een topic over gestart. De katten eten niks meer, nemen ze uiteindelijk een hap, gooien ze alles er weer uit. Veel katten in de omgeving van Haarlem,Amsterdam,Gooi hebben hier al last van (gehad).
Onze poes heeft een middag lang dwangvoeding gekregen bij de DA (omdat ze anders leververvetting kon krijgen). Toen zat ze in zo'n kooitje daar, helaas heeft ze daar weer van een andere kat de niesziekte opgelopen. Dus nu zit ze daar weer mee
o0marije0o schreef:Er is een kattenvirus in omloop. Deze duurt een dag 5-6.
Onze poes heeft dit ook al gehad. Had er een week terug een topic over gestart. De katten eten niks meer, nemen ze uiteindelijk een hap, gooien ze alles er weer uit. Veel katten in de omgeving van Haarlem,Amsterdam,Gooi hebben hier al last van (gehad).
Onze poes heeft een middag lang dwangvoeding gekregen bij de DA (omdat ze anders leververvetting kon krijgen). Toen zat ze in zo'n kooitje daar, helaas heeft ze daar weer van een andere kat de niesziekte opgelopen. Dus nu zit ze daar weer mee