Welke kleur heeft mijn kat??

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

PussInBoots

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-03-09 23:43

Is dat niet vreselijk slecht Cissy?? (nu ik het typ kan ik overigens geen enkele reden bedenken waarom...)ze is ongeveer een maand of 8 á 9. En vrij klein, stopt haar groei dan niet? Tis maar zon klein miepje, maar goed naast die buffel van een Bommel lijken alle katten klein;).

Ter illustratie, slechte kwaliteit maar gaat om het idee:

Afbeelding

XoNo

Re: Welke kleur heeft mijn kat??

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-09 08:26

Groei stopt niet hoor :n :) Komt helemaal goed. Gewoon de binnenvoering eruit laten halen :j

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-09 08:48

cissy schreef:
Citaat:
Jouw kat heeft dan geen zwart met rood maar cypers met rood
kleine correctie, kat is zwart met rood én cyper, het streepjesjurkje is een extraatje bovenop het zwart en rood. Het rood is ook gecypert (is dat nl?)

Ooooooooo ja!! :)* :j

De maat kan ook gewoon genetisch bepaald zijn, en er was nog wat met voeten (help me out cis :P )
Mijn kater is minstens een kilo zwaarder dan de poes, 't is toch een mannetje he ;)

cissy

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-09 16:16

heeft ze kleine voeten dan wordt poezel over het algemeen niet groot, heeft ze als ukje al dikke poten dan heb je kans dat het een ferme poes wordt ;) (al zijn daar de meningen over verdeeld maar bij mijn katten klopt het tot nu toe)

groei stopt niet inderdaad, wat wel kan is dat ze doordat ze haar energie moet stoppen in het krols worden de groei enigszins stagneert en ze kan vermageren.

PussInBoots

Re: Welke kleur heeft mijn kat??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-04-09 16:59

Pffffff, best gezellig al die katten. Maar ze beginnen me nu danig te irriteren. Alles stinkt bij me in de tuin, en maar schreeuwen.....En niemand weet van wie ze zijn.