Ze is de slijmpropdus al verloren, er loopt nu beetje vruchtwater weg, er leek net al een beginnetje van het vlies ( de ballon met kittens:P ) tekomen maar die is nu ook weer weg, maar ze ligt er lekker bij, het komt vanavond wel denk ik!
Jaa! Heb jij de slijmprop gezien ? Hoelang duurde het voordat het echt kwam?
SuperLiesje
Geplaatst: 30-03-09 20:06
Spannend zeg Lekkere dikzak heb je daar Ben erg benieuwd wat voor kittens eruit komen
Birdie60
Geplaatst: 30-03-09 20:09
ten eerste: ik moest lachen om die eerste foto die hond laat zijn tande zien en die kat zie je gewoon denken:wat moet jij nou, ik ben niet bang voor je heel veel sterkte, ben benieuwd wat er uit komt. wel foto's maken he
Ja al heel vaak ;p maar ik vergeet het steeds weer hoelang dat duurt enzovoorts. Ze ligt wel een beetje te spinnen en alles en ze likt steeds een beetje aan dr tepels (volgens mij wil ze eigelijk haar achterste likken maar daar kan ze niet meer bij) maar ze slaapt nu gewoon.
Oh oke.. Misschien uitrusten Al het soort slijm wat eruit komt likt ze als het goed is weer op Dit doen ze omdat ze hun kittens schoon willen houden zegmaar niet dat ze dan in de bagger liggen