Ooo ! Suc6 he!!!!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
sheela schreef:Mist: ik ga helemaal mee in jouw antwoord. Stel je toch voor dat je eens een jaartje niets te doen had? geen stapels kittens die een nieuw baasje zoeken? Eens een rustig jaar zoals je al zei zonder besmettelijke ziektes enzo.
Ik ben pleegmoeder voor kittens die gevonden worden. Dus eens een jaartje geen kittens zodat mijn vitrages heel blijven en de planten eens een zomer overleven. Niet midden in de nacht je bed uit om kittens te flessen, eens geen zorgen over kleine zieke kittens aan de diarree. of je wel baasjes genoeg vindt voor al die kleine schattige kittens.
o ja, het is zo leuk al die kittens, maar het zou toch een stuk makkelijker zijn als al die mensen eens beter nadachten en hun poes lieten steriliseren zodat al die pretnestjes achterwege bleven. er worden al genoeg kittens geboren.
sethlover schreef:Als je daarover in discussie wilt dan PB je me maar. En anders laat je die reactie op dit topic maar zitten. Ik zit namelijk niet te wachten op iemand die niks van de situatie afweet, en mij zomaar hier gaat beledigen.