Komt helemaal goed denk ik. Ooo ! Suc6 he!!!!
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Komt helemaal goed denk ik.
Kittens blijven tot ze 9 weken zijn. Maar zijn dan al onafhankelijk.
sheela schreef:Mist: ik ga helemaal mee in jouw antwoord. Stel je toch voor dat je eens een jaartje niets te doen had? geen stapels kittens die een nieuw baasje zoeken? Eens een rustig jaar zoals je al zei zonder besmettelijke ziektes enzo.
Ik ben pleegmoeder voor kittens die gevonden worden. Dus eens een jaartje geen kittens zodat mijn vitrages heel blijven en de planten eens een zomer overleven. Niet midden in de nacht je bed uit om kittens te flessen, eens geen zorgen over kleine zieke kittens aan de diarree. of je wel baasjes genoeg vindt voor al die kleine schattige kittens.
o ja, het is zo leuk al die kittens, maar het zou toch een stuk makkelijker zijn als al die mensen eens beter nadachten en hun poes lieten steriliseren zodat al die pretnestjes achterwege bleven. er worden al genoeg kittens geboren.
dan moet ik een andere hobby gaan zoeken! en mijn god ja ....dan moet ik misschien ECHTE planten in huis halen en die ook nog eens water geven.... En mijn Da gaat zeker failliet

sethlover schreef:Als je daarover in discussie wilt dan PB je me maar. En anders laat je die reactie op dit topic maar zitten. Ik zit namelijk niet te wachten op iemand die niks van de situatie afweet, en mij zomaar hier gaat beledigen.

Nou die 'wilde kat' is liever geworden ja, in maar liefst 1 jaartje tijd. Ze komt bij me in de buurt maar laat zich niet aaien.
heb nu nog meer mijn twijfels bij jouw verhaal.
zoals je zelf al eerder zei.