Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Kan prima, cavia's moeten sowieso uit de wind en uit de zon. Omdat deze geen vacht hebben, hebben ze het sneller koud, maar dat is met elk naakt diertje zo. 
Sanniej_ schreef:Wat een gezeur hier zeg.
Ik vind ze gewoon leuk van lelijkheid ik heb ook even 3x gekeken voor ik door had wat het was haha.
Maar als we gaan beginnen over fokken en fokfouten dan mogen er een hele boel dieren niet meer gefokt worden kom op zeg:
-Chihauha`s (of hoe je t schrijft) wie fokt er dan zo`n idioot kleine hond?
-Buldogs
-Deense dogs (wie fokt er nou zo`n grote hond)
-Fallabella`s (wie fokt er nou zulke kleine paardjes)
-Chinese naakthond
Nou even een lijstje !

mariposa schreef:Sanniej_ schreef:Wat een gezeur hier zeg.
Ik vind ze gewoon leuk van lelijkheid ik heb ook even 3x gekeken voor ik door had wat het was haha.
Maar als we gaan beginnen over fokken en fokfouten dan mogen er een hele boel dieren niet meer gefokt worden kom op zeg:
-Chihauha`s (of hoe je t schrijft) wie fokt er dan zo`n idioot kleine hond?
-Buldogs
-Deense dogs (wie fokt er nou zo`n grote hond)
-Fallabella`s (wie fokt er nou zulke kleine paardjes)
-Chinese naakthond
Nou even een lijstje !
helemaal mee eens
!
Ik heb ze inmiddels 2 jaar en zijn nog nooit buiten geweest.
) doggen en daar is ook niets mis mee. Wat vind jij dan WEL een goed gefokte hond? 
De honden waarbij de rasstandaard gewoonweg ongezond is, dat is inderdaad slecht. Zoals de japanse chins en de bulldog. Dat snurken is inderdaad niet gezond
Die van mij zitten over dag de hele dag in de ren, maar wel met handdoeken erover zodat ze beschut zitten tegen de zon en ze zich wat veiliger voelen. In de volle zon is het veel te warm.
Wat een hilaaaarische diertjes

*