sheela schreef:Onze vorige (oude )poes van bijna 17 had een tumor onder haar tong. Helaas kon ze hier niet aan geopereerd worden, aangezien ze dan haar tong kwijt was. Helaas hebben we haar toen in moeten laten slapen.
O meis wat een moeilijke beslissing moet dit zijn geweest voor je, maar wel de beste!! Als mijn Shelley dus ook niet meer te opereren was, had ik die keus ook moeten maken, ik was daar ook helemaal klaar voor. Ging dr van uit dat het net als bij jou poes verweven zat bij de tong, maar dit was niet het geval het was een mooie tumor voor wat je 'mooi' aan een tumor vinden mag.
Maar mocht het terugkomen, weet ik ook niet wat ik doe hoor, dit wil je een poes echt besparen. Die pijn de ongemakken en dat voor een poes op leeftijd.
cissy schreef:he getsie Chiqa, wat een pech.... arme poezel, misschien is dat braken en dunne poep nog wat nawee van de operatie, heeft ze ook een spuit gehad met AB? daar wordt de ontlasting ook dun van.
ze voelt zich duidelijk niet happy en zal best misselijk zijn, ik duim met je mee.
.
Ze heeft idd een spuit AB gehad voor 14 dagen .. Heb dus net weer gebeld met de kliniek, wat zijn dat toch een verschrikkelijk lieve mensen!!!! Ze stelden mij weer gerust, dat ik dr even geen eten moest geven.
Alleen de antibraak, dat had ik dus goed gedaan. Even wat rust in dr ingewanden.
Ook dat onrustige gedrag, wegkruipen willen in kasten, komt gewoon door de uitwerking van alles, ze voelt zich gewoon erg beroerd.
Ze was zo daabs bezig dat ze net bij de hond wilde gaan liggen
Dat doet ze dus echt never.
Hond had even zoiets o van "Gezellig meid kom dr bij"maar was van korte duur. Nu zit ze weer gelukkig in dr hangmantje aan de verwarming, en zal dr maar met rust laten.
Hoop dat ik morgen beter nieuws heb!!!!