Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Mijn cavia's krijgen ook elke dag zo'n tablet.
(mijn caaf toen die tijd wel!).
Kun je misschien ook even naar vragen
. Mijn caaf at dit ook uit zichzelf; zo van het schoteltje af; ze liktte het ook van de lepel af; en ik kreeg die lepel niet zo gauw weer terug van d'r
. Voeren (d.m.v. Critical Care of het geven van zijn voer, maar dan opgelost in warm water, zodat het een papje is en makkelijker te eten voor hem is (zal hem niet veel energie kosten). Dat opgeloste voer in water kan je eventueel ook mengen met ietsje Olvarit om het wat 'aantrekkelijker' te maken)) is nu echt het allerbelangrijkste voor hem. Ik moest mijn caaf ook dwangvoeren; anders ging ze alleen maar achteruit en kwam ze niks aan. Uit voer moeten ze juist de vezels halen die ze nodig hebben; die zitten allemaal niet in fruit e.d. Dus ik raad je echt aan om Critical Care te proberen en/of zijn voer opgelost in warm water
. Heel veel succes met hem! Ik hoop dat ie er weer bovenop komt
(denk het wel; als ik het zo lees!)
. Maar goed dat zijn buikwond er goed uitziet!
Kijk even hier voor de dosering
. 
Verder eet hij soms wel wat komkommer of het groen van een peen. Zijn normale brokjes wil hij nog niet ...
. Wat heb je voor pijnstiller gekregen?
Het is op natuurlijke basis en te koop bij Knoevel.
en hopen op het beste. De da had gezegd dat we al zo veel voor dat beestje hadden gedaan dat hij het nog wilde proberen. We hebben medicijnen mee gekregen: De pijnstiller (Carprofen Drops), iets voor zijn darmen (Cisaral Drops) en antibiotica (Enrofloxoral Drops).