Als je ziet dat ie er op zit, naar buiten lopen, en dan nat spuiten

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Judith_M schreef:Zodra de kat erop ligt gewoon een emmer water/tuinslang, na een paar keer leert de kat het wel af. Echt niet zielig voor de kat.
Lijkt me ook vervelend voor de buren als zij het gewoon niet willen. Maar beetje onzin om hiervoor je kat binnen te houden.
Edit: Een kat in een emmer water duwen gaat me dan weer te ver.
sabrina85 schreef:nogmaals die mensen hebben al een garage, kost ze dus niks extra's!!
probleem opgelost!
Als mijn kat op een auto ligt en er wordt een emmer water overheen gegooid oke, maar als ik zou zien dat mijn kat gepakt wordt en in een emmer geduwd wordt dan ben je bij mij helemaal op een verkeerd adres!!
geerke schreef:waar maken mensen zich druk om zeg.....krasjes op een auto...pootjes op een auto.....relativeren is ook een vak....er is toch erger leed in de wereld lijkt mij...
kynshiri schreef:alsjeblieft hoor... wat zijn we weer verdraagzaam... boehoe kattenpootjes op mijn sjieke autoik heef je gelijk dat je je kat hier niet voor gaat binnenhouden. Auto's mogen vuil worden hoor... in de winter wordt hij 10 000 keer vuiler van al dat strooizout...
Ronne schreef:Een compromis is natuurlijk het beste, maar dat moet wel van twee kanten komen, dus ook van die van hun!
Yamcha schreef:Ik snap niet waar die mensen zich druk om maken, echt niet....... een auto is maar een stuk blik, oké een duur stuk blik, maar dan nog.......Wat te doen? Ik zou het niet weten, zou er iig mijn kat niet om binnenhouden
Chiqa schreef:kynshiri schreef:alsjeblieft hoor... wat zijn we weer verdraagzaam... boehoe kattenpootjes op mijn sjieke autoik heef je gelijk dat je je kat hier niet voor gaat binnenhouden. Auto's mogen vuil worden hoor... in de winter wordt hij 10 000 keer vuiler van al dat strooizout...
Er zijn mensen die een knappe auto willen rijden, is dat toegestaan dat zij liever niet wensen dat deze door kattepoten worden beschadigd? Ik dacht het wel. Als ik hier een auto van een halve ton voor de deur heb staan wens ik daar geen katten op.
Hoe ik dit aanpak? Loop er met een emmer water heen, pak de kat voorzichtig van mn auto af en douw hem dan even in de emmer water. Die katten doen het een keer, daarna zie ik ze niet meer in de buurt van de auto.
Ik wens ook geen krassen en ellende op mn auto, sorrie dat ik er wel zuinig op ben en niet in een oude kar rond wil rijden
ma_rie_tje schreef:Ronne schreef:Een compromis is natuurlijk het beste, maar dat moet wel van twee kanten komen, dus ook van die van hun!
Waarom moet er een compromis komen vanaf hun kant?
Dat snap ik niet. Zij kiezen er toch niet voor om een kat op hun auto te laten zitten?
Eigenaar van de kat kan IMO een aantal dingen doen, namelijk:
er voor zorgen dat de kat geen overlast veroorzaakt (waar ze zoiezo voor moeten zorgen) dat kan door verschillende dingen, nl binnen houden of zorgen dat die de tuin niet uit kan.
Of de buren moeten gewillig zijn en op de kosten van de eigenaar een hoes voor de hele auto kopen, en deze er elke dag op moeten zeggen (= een rotklus, elke keer dta je weg gaat met je auto hoes er weer af, als je terug komt hoes er weer omheen)