Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
aerdenhout1 schreef:M.A.W het is dus prima dat de hond achter een marter is aangegaan?? Wat word het volgende wat hij probeert te pakken...een schaap?? Dit gedrag moet je eigenlijk nooit tolereren van je hond, mits je een boswachter bent en je hond daar voor word getraind.
aerdenhout1 schreef:Arme hond?? Jou hond heeft de marter duidelijk willen doden en die heeft zich verdedigd! Een hond van...pak hem beet...zo'n 30 kilo tegen een martertje van, laten we zeggen 1 kilo??
Sorrie meid, maar ik zeg....goed gedaan marter!!!!
Ik hoop dat hij het met deze heeft afgeleerd, al ben ik bang van niet.
aerdenhout1 schreef:Je zegt zelf dat je niet gezien hebt wat er is gebeurd en je de hond alleen maar hebt horen janken..en ben je ook bij die andere gevallen geweest waarbij die levensgevaarlijke marter honden aanviel?
Geloof mij, een marter is dan wel een jager, maar valt echt geen hond aan, andersom kan wel natuurlijk en dan heeft de marter het recht om zijn leven te verdedigen lijkt mij.
aerdenhout1 schreef:Je zegt zelf dat je niet gezien hebt wat er is gebeurd en je de hond alleen maar hebt horen janken..en ben je ook bij die andere gevallen geweest waarbij die levensgevaarlijke marter honden aanviel?
Geloof mij, een marter is dan wel een jager, maar valt echt geen hond aan, andersom kan wel natuurlijk en dan heeft de marter het recht om zijn leven te verdedigen lijkt mij.
mickydo schreef:pfff typisch bokt weer.
Ik zou Cai in vervolg maar met een muilkorf, slipketting en zeer kort aan de riem uitlaten inplaats van lekker los.
oke nu serieus :
Vervelend van die tand en zijn tong, gelukkig valt het allemaal nog wel mee. En wat er nou precies gebeurt is dat maakt helemaal niet zoveel uit. Je hond is gewond geraakt, dat is balen maar gelukkig zal hij weer helemaal herstellen
het is wel een onwijs mooie hond zeg !