Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Mas schreef:Je ouders nemen wel een hamster in huis, maar nemen niet de verantwoordelijkheid om het beestje te helpen wanneer het een DA nodig heeft?? Ik begrijp werkelijk waar sommige mensen niet...
Maargoed, daar heb jij nu niets aan, het enige dat het diertje kan helpen is een DA bezoek, ikd enk dat je beter niet zelf kan gaan klooien, daar bezeer je hem misschien alleen maar mee.
Magiccc schreef:Mas schreef:Je ouders nemen wel een hamster in huis, maar nemen niet de verantwoordelijkheid om het beestje te helpen wanneer het een DA nodig heeft?? Ik begrijp werkelijk waar sommige mensen niet...
Maargoed, daar heb jij nu niets aan, het enige dat het diertje kan helpen is een DA bezoek, ikd enk dat je beter niet zelf kan gaan klooien, daar bezeer je hem misschien alleen maar mee.
wat een opmerking. dus haar ouders moeten ALTIJD thuis zijn voor het geval dat er eventueel een hamster ziek wordt?![]()
Laat het weten hoe het met je hamster is!
Maartje1990 schreef:als iemand binnen nu en heel snel trouwens een tip heeft hoe 't beste mee te nemen graag anders hou ik 'm gewoon vast